Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý podvečer, musím upřesnit vaši zprávu .... čekám od 13 hod na telefonu, ale nikdo nezazvonil!!!! Tak, prosím příště napsat, že s ohledem na velký počet klientů, jste nebyli schopni toto doručení zabezpečit!!! Nemluvě o poště, která je zcela přetížená, s ohledem na zcela, kapacitně přesahující počet, nových spoluobčanů, kteří se nastěhovali do "nových developerských projektů" u polikliniky Modřany.....
S pozdravem Ing. Anna Kandlerová Tomancová
PS: Informace o Vaší zásilce DR0224986209C
Vážený zákazníku,
dne 27.11.2017 jsme v čase 13-19 hodin učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR0224986209C od odesílatele Bontia a.s..
Doručovací pokus na adrese Imrychova 880/19, 14300 Kamýk nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:
Sofijské náměstí 3406/1
14300 Praha 412
.... doručit opětovně balík na příslušnou adresu, bez doprošování, mimo to, jen ztěží se dovoláme!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman