Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání zboží a bohužel i po platbě předem /jiná možnost nebyla/ "e-shop" nekomunikuje.
Jednalo se o toto zboží s podezřelým popisem :
Množství Zboží Celkem s DPH
1 x Vynikající kvalita NORDBLANC NBWP4525 ZLN - Pánské lyžařské kalhoty nejlevnější XhnfBN5o
size - L
905.13 Kč
905.13 Kč
Mezisoučet:
310.00 Kč
Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné):
1215.13 K
Vynikající kvalita NORDBLANC NBWP4525 ZLN - Pánské lyžařské kalhoty nejlevnější XhnfBN5o
Peníze odešly do nějaké banky v Číně, takže v ohledu nějakých požadavků jsem skeptický.
Přesto že na stránkách mají možnost ke kontaktování /bez uvedení e-mailové adresy, telefonu/ NEKOMUNIKUJÍ
CHCI VAROVAT VŠECHNY POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍKY!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.