Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19556Nedoručení zásilky na adresu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 7 lety

Martin Podzimek

Znění stížnosti

Dne 15.11.2017 mi měla být PPL doručena zásilka č.40950530918. Během dne mi zavolal řidič s tím, že to má dost z cesty a zda by mi nevadilo, že to doručí zítra 16.11.2017. Vyšel jsem mu vstříct po ujištění, že zítra to bude zcela jistě doručeno. Dnes máme 28.11.2017 a po čtrnácti dnech čekání zásilka nebyla stále doručena. Přes opakované urgence ode mě a od dodavatele, se stav nemění. Ano, PPL se mi omluvilo s tím, že řidič se zachoval slušně a v pořádku. Že nebylo doručeno patrně zase takový problém není. Trval jsem na doručení, protože jsem si tu služba zaplatil.


Produkt

balík č.40950530918 z BRUFUS s.r.o. , doručený měl být 15.11.2017


Požadované řešení

Řešením je samozřejmě doručit balík. V tomto stavu už bych předpokládal, že za takovou službu není možné chtít zaplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2017 10:41, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 04:40, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Dodavatel požádal o stažení balíku zpět k sobě a bude realizovat další doručení tentokráte přes Českou poštu. Dosavadní vyjádření PPL o příčinách problému nedávají smysl, takže tato varianta, změna dopravce, se nám zdá jediná aktuálně průchozí."

Na základě této informace stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.