Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 15.11.2017 mi měla být PPL doručena zásilka č.40950530918. Během dne mi zavolal řidič s tím, že to má dost z cesty a zda by mi nevadilo, že to doručí zítra 16.11.2017. Vyšel jsem mu vstříct po ujištění, že zítra to bude zcela jistě doručeno. Dnes máme 28.11.2017 a po čtrnácti dnech čekání zásilka nebyla stále doručena. Přes opakované urgence ode mě a od dodavatele, se stav nemění. Ano, PPL se mi omluvilo s tím, že řidič se zachoval slušně a v pořádku. Že nebylo doručeno patrně zase takový problém není. Trval jsem na doručení, protože jsem si tu služba zaplatil.
balík č.40950530918 z BRUFUS s.r.o. , doručený měl být 15.11.2017
Řešením je samozřejmě doručit balík. V tomto stavu už bych předpokládal, že za takovou službu není možné chtít zaplatit.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dodavatel požádal o stažení balíku zpět k sobě a bude realizovat další doručení tentokráte přes Českou poštu. Dosavadní vyjádření PPL o příčinách problému nedávají smysl, takže tato varianta, změna dopravce, se nám zdá jediná aktuálně průchozí."
Na základě této informace stížnost uzavíráme.