Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#19558Neseriózní postup 02

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 7 lety

Jaroslav Janečka

Znění stížnosti

14.11. jsem v prodejně O2 v Písku podepsal změnu smlouvy na nový tarif Free 200MB + neomez. volání za 499Kč. Po týdnu jsem požádal o navýšení dat. Nabídka na prodejně: 1,5GB + neom. volání za cca750Kč a to od prosince. Zcela vyjímečně provolám více, než 60 min. Jako senior jsem požádal o levnější tarif s navýšenými daty a s omezením minut volání Prodavač mi sdělil, že to nelze. Jiný operátor ale nabízí 1,25Gb + 100 min. za necelé 400Kč. Potřebuji více dat a chtěl bych proto od smlouvy odstoupit - O2 za to požaduje téměř 3000Kč. Mám za to, že 02 poskytuje i výhodnější ntarify a že zkreslením informací na prodejně jsem byl poškozen a budu i nadále poškozován po následující 2 roky


Požadované řešení

Poskytnutí výhodnějšího tarifu na úrovni jiných oparátorů, anebo vyvázání ze smlovy bez sankcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2017 11:54, před 7 lety

Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebiteli bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě).

Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, nemůže spotřebitel uplatnit toto právo. Vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu určitou je možné, avšak společnost si může nárokovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy. Výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Spotřebitel by mohl namítat neplatnost smlouvy, pokud by byl uveden druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitel však musí tuto skutečnost prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2017 12:14, před 7 lety

Pěkný den,
v případě, že svůj datový objem vyčerpáte, můžete si opětovně obnovit pouze takový objem dat, kterým disponuje váš mobilní tarif, nikoliv větší. V případě, že potřebujete větší objem dat pro váš datový tarif, můžete přejít na jiný tarif řady Free. Informace, které vám poskytl konzultant značkové prodejny byly správné. Aktuální nabídku naleznete na www.o2.cz .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2017 12:52, před 7 lety


Jaroslav Janečka

Vím z dostupných informací, že operátoři vč 02 jsou ochotni nabídnout i výhodnější tarify srovnatelné s konkurencí. Jde mi o to,zda mi múže 02 k požadovaným datům 1,2 -1,5GB při snížení minut volání nabídnout tarif za nižší cenu nepřesahující 700Kč. Jaroslav Janečka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2017 13:05, před 7 lety

Je mi líto, ale tarify než, ty které máme uvedené na www.o2.cz nemáme v nabídce. V případě, že s nabídkou nejste spokojen, můžete se kdykoliv obrátit na naše specialisty pomocí 800 02 02 02.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.11.2017 16:15, před 7 lety


Jaroslav Janečka

Hodnocení:

Komentář: Vyjádření k otázce spokojenosti závisí na výsledku jednání se specialisty, které mi doporučilo 02. S díky Janečka