Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bylo mi vnuceno pojištění Flexi od České spořitelny. Podepsala jsem to, protože jsem chtěla pro sebe dobré životné pojištění, a tohle mi bylo vnuceno pracovnicí banky Česká spořitelna v Praze - Letňanech.
Sepsali jsme návrh pojistný smlouvy. Z mojí strany byli údaje zadány správně. Pracovnice banky však z nevysvětlitelných důvodů uvedla neexistující číslo účtu (na který by měli chodit platby pojistného) který byl dokonce veden u Fio banky (doloženo na výpisu z účtu). Platby se mi vraceli na zpět na účet. Začala jsem to řešit tak, že jsem pojistku jednoduše zrušila.
Do dnešního dne mi nepřišla žádná odezva. Bylo mi to divný, protože vím, co je Vienna Insurance group zač, že dávají exekuci i za 200 Kč, šla jsem se informovat přímo na pobočku, jestli je to v pořádku a jestli nebudu muset něco doplácet, ať nemám zbytečně exekuci, protože taky pracuji v bankovním sektoru. Na pobočce v Letňanech, kde jsem byla 13.11.2017 ( mám doloženo), mi nebylo řečeno nic jiného, než že smlouva byla ukončena. Nic víc o pohledávkách a o zaplacení částky.
Včera 27.11.2017 jsem obdržela dopis od Global Collect (vymáhací společnost), že dlužím na pojistným 1775 Kč. Nebyla jsem o pohledávce informována, nepřišlo mi od pojišťovny ani ukončení smlouvy (je zajímavé, že smlouva o pojištění mi přišla přímo do schránky), nepřišel ani doklad o tom, že mám zásilku na poště..(možná pochybila pošta).
V mailu od společnosti Global Collect mě obvinili z toho, že poštu nepřebírám, za což jsem se ohradila.
Já se ptám, jak je možné, že pracovnice banky tak pochybila a zadala špatné číslo účtu, na které mělo pojistný chodit, a proč vůbec k tomu došlo, připomínám, že trvalý příkaz zadávala ona takže měla vědět, na jaký účet má být platba pojistného zasílána. Pracuji taky v bance a chápu, že chyba se vloudí, ale aby já měla zaplatit za chybu pracovnice banky tak to v žádném případě nechci.
Flexi životní pojištění č.7000241963
Navrhuji, aby bankovní pracovnice, která se mnou uvedenou smlouvu o pojištění byla adekvátně potrestána (třeba i vytýkacím listem), protože kdyby jsem na to nepřišla tak svojí chybou by mně udělala nemalý problémy, takže částku, kterou za pojistný teď zaplatím, aby mi byla navrácená zpět jako omluva od banky a od dotyčný pracovnice. Pokud se mojí stížnosti nevyhoví, pojedu ještě dál na jiný místa.
|
Tweet |
Je-li pojištění ujednáno s běžným pojistným, zaniká pojištění na základě výpovědi spotřebitelky ke konci pojistného období. Je-li však výpověď doručena společnosti později než šest týdnů přede dnem, ve kterém uplyne pojistné období, zaniká pojištění ke konci následujícího pojistného období. Po celou dobu trvání pojištění má společnost právo na pojistné. Pokud by zaměstnanci společnosti spotřebitelku mylně informovali o dlužném pojistném, může spotřebitelka po společnosti žádat náhradu nákladů, které jí vznikly kvůli pozdnímu uhrazení tohoto pojistného (např. náhradu úroků z prodlení).
Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelkou a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.