Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych vyjádřit stížnost na doručování veškeré (doporučené i obyčejné) pošty na adresu Samota 117, 664 46 Silůvky.
Dokonce i přes několikeré telefonické urgence o nápravu stále se nedaří dostat poštovní zásilky (dopisy, balíky), popř. oznámení o jejich uložení na předmětnou adresu.
Již mnohokrát se stalo že jsem byl kontaktován jinou formou než je pošta, že v tom lepším případě se doporučená zásilka vrátila odesilateli aniž bychom o čemkoliv doma měli byť jenom tušení.
Jako pokus jsem si poslal pohled na svoji adresu domů a již přes týden čekám na jeho doručení.
Tímto Vás žádám o OKAMŽITÉ sjednání nápravy a doručení VEŠKERÉ (zcela jistě "NĚKDE" uložené pošty na výše uvedenou adresu.
Tímto Vás žádám o OKAMŽITÉ sjednání nápravy a doručení VEŠKERÉ (zcela jistě "NĚKDE" uložené pošty na výše uvedenou adresu.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.