Společnost


Novák Matěj

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19573Prosba o pomo při vyřešení našeho případu - vrácení peněz za masážní polštář Jade Well II

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 7 lety

Ludmila Jeníčková

Znění stížnosti

Dne 22. 09. 2017, když jsme odcházeli z řádného nákupu v Tescu Prostějov, nás „odchytli" p. Robert Toth a paní Strnádková Jana v prostorách prodejny Tesca na vyzkoušení masážního polštáře JadeWell II, od kterých jsme na základě tzv, vylosované výhry s 50% slevou tento polštář koupili. S poukazem na to, že nemáme u sebe takovou hotovost, nám paní Strnádková Jana navrhla, abychom si je vybrali v bankomatu v Tescu. Manžel byl sice proti, ale já jsem byla nadšena údajnou slevou ve výši 5.990,-kč z částky 11.990,-kč.
Masážní přístroj jsme chtěli vrátit osobně, ale tito prodejci se již 25. 09. 2017 z prostor Tesca Prostějov odhlásili.Telefonovali jsme jim, ale oni nás odmítli a odkázali nás na majitele firmy Mateje Nováka, se sídlem Relax Praha - Matej Novák, Dopravní 500/9 Praha 10 pro ČR a pro SR Matej Novák, Jedlíkova23, 949 12 Nitra.Panu Mateji Novákovi jsme telefonicky sdělili, že chceme daný výrobek v zákonné lhůtě 14 dnů vrátit a vznesli jsme dotaz na jakou adresu máme tento masážní polštář vrátit. On však manželovi „práskl telefonem". Mezitím jsme zjistili, že adresa Dopravní 500/9 Praha 10 je fiktivní. Švagr, který bydlí na Praze 4 nám zjistil, že v této budově se kromě prodejny Žabka nachází spousta zvonků s adresami různých firem, ale konkrétně Relax Praha Matej Novák tam neexistuje. Zjišťovali jsme rovněž jeho slovenskou adresu Nitra, Jedlíkova 23, bohužel je to někde na sídlišti, zřejmě v panelovém domě.
Na internetu jsme našli webovou stránku na p. Mateje Nováka „Napište nám", tudíž jsme toho využili a napsali mu, že se s ním chceme lidsky domluvit a že v brožurce jsme se dočetli, že tento výrobek není vhodný pro pacienty se srdečními vadami, tumorem, po operaci atd., pouze po konzultaci s lékařem. A já mám voperovanou umělou srdeční chlopeň. Podotkli jsme, že pokud nebude ochoten vrátit částku 5.990,- kč, že budeme muset tento spor řešit i přes ČOI nebo TV Nova a případně i soudní cestou, ale že bychom rádi tuto záležitost vyřešili bez zapojení státních orgánů ČR.
Nato se p. M. Novák telefonicky ohlásil, byl velice arogantní, ba přímo i sprostý, ale nechci tyto slova použít. Řekl, že si můžeme stěžovat na finančáky, ČOI, celníky, prezidentovi a třeba i papežovi. Shodou okolností volal v době, kdy jsem byla v Občanské poradně Prostějov, takže to slyšela i poradkyně. Chtěl tel. číslo na manžela, tak jsem mu ho dala.
Manželovi kromě jiného řekl, že má psychologické kurzy, že pokud mu zruší firmu v Praze, že si založí novou, že má firmy na Slovensku, Polsku, Německu, Rakousku, že má vše ošetřeno,a že stížnosti na internetu na něho stejně nikdo nečte, že má auto bentley a jaké auto máte Vy? Prostě se mu arogantně vysmíval. Manželovi řekl, že ať se postaví před zrcadlo a řekne si:„To jsem blbec". Jenže ten blbec jsem bohužel já. Celý život jsem se vyhýbala „převáděčkám", na žádné jsem nebyla a divila jsem se jak lidé na to mohou „naletět". A až nyní, ve svých 72 letech jsem „naletěla". Po tom, co byl pořad v TV o „šmejdech", jsem si naivně myslela, že s tím již přestali. Domnívala jsem se, že mohou prodávat pouze v pronajatých místnostech, nikoliv na chodbách řádných prodejen.
Na dotaz, proč nám nevydali účtenku EET, řekl, že má sídlo na Slovensku. Zajímalo by mě, zda v Čechách nemusí vydávat účtenky, když podniká v České republice.
Vrátili se nám veškeré doporučené dopisy i balík s poukazem adresát neznámý.Balík máme doma, nerozbalený,nepoužívaný, takže by si ho mohl kdykoliv vyzvednout.Vše máme vyfoceno.
Obdobný dopis jsme poslali i na TV Nova dne 17.10.2017. Bohužel nevím, zda jsem to poslala na správnou emailovou adresu, jelikož jsem ještě žádnou odpověď nedostala.Chci to poslat i na ČOI, snad se některá z institucí našeho případu ujme.
Chtěla bych Vás poprosit, zda byste nám nemohli pomoci s vyřešením tohoto případu.
Pan Novák počítá s tím, že mu vše projde, a že to nebudeme řešit soudní cestou, jelikož by nás to přišlo finančně zřejmě mnohem víc, než jsme zaplatili za tento výrobek, což má v podstatě pravdu. Takže vydělává vlastně na seniorech. Bezohledně, bez skrupulí a vyloženě s úsměvem, ba výsměchem a arogancí parazituje na starých lidech.


Produkt

Masážní polštář Jade Well II, slouží k masírovaání.


Požadované řešení

Chceme, aby nám byly vráceny peníze za tento masážní polštář.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 07:33, před 7 lety

Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Za obchodní prostory se podle směrnice o právech spotřebitelů považují nemovité maloobchodní prostory, kde obchodník trvale provozuje svou činnost. Za obchodní prostory by proto neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou např. nákupní střediska.

Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů od chvíle, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat navíc i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Nebude-li obchodník odstoupení od smlouvy akceptovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že od smlouvy bylo odstoupeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2017 22:17, před 7 lety

Dobry den,

Jak již bývá mojim zvykem vyjadruji se ke každé stížnosti. Začnou tedy pěkně od začátku : nedostali jste údajnou slevu, ale skutečnou slevu!!! Cena polštářku je 11 990, - a věřte nebo ne ale za tuto cenu si ho lidi i kupuji, ale samozřejmě pochopitelně nejvíc lidi si ho koupi když dostane slevu 5000 nebo 6000 Kč. Moje místo podnikání není fiktivní ale je to místo podnikání, které jsem si řádně zaplatil, aby jsem ho mohl používat a ano takhle mám zaplacené místa i v jiných státech EU. dTest vám moc nepomůže pouze poradí co můžete dělat a to jsem Vám řekl i já... Obraťte se na soud, ovšem mějte na paměti, že přístroj jste používali a rozbalili. A Bentley je pouze jedno z mých aut. Mel jsem třeba i mercedes ovšem o ten mne připravil primo servis mercedes Chodov který provedl výměnu oleje v motoru aale bohužel špatný olej.. Za par km se mi zadrel motor. Takže auto za 1,5 milionu bylo na odpis a prodal jsem ho za 300 tisíc tz ze me připravili, ne moji chybou o 1,2 milionu.. A jediné co mi řekli ze to není jejich chyba a když se mi to nelíbí ad se obratim na soud, který stejne prohraju.... Ja se lidem nikdy nevysmival já si každého zákazníka vazim a vim ze každý jeden zákazník přispívá k tomu aby jsem mohl žít svůj sen. Taky Vám děkuji. Ale není moje chyba ze si nákup rozmyslite několik dni pote co zaplatite. Ja nejsem půjčovna!!!! A vašemu manželovi jsem nikdy telefonem neprasknul, když jsem mu to nejméně 15 min vysvetloval. Apropo nechapu proč by jsem mel počítat ze mi vše projde??? Co jako? Vy jste si koupili!!!! Na základě svého rozhodnutí!!! Nikdo Vám v nicem nelhal a nikdo vas k ničemu nenutil, tak tady nehrajte ublíženou!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 15:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2018 16:57, před 7 lety


Ludmila Jeníčková

Vážená redakce,
kromě jeho odpovědi, kde píše o svých autech a lže, že jeho adresa není fiktivní, přičemž mu byla zrušena již 12.4. 2017, tedy mnohem dříve, než jsme my masážní polštář zakoupili a vlastně podnikal „na černo" se nám neozval.
Chtěla bych Vás poprosit a zeptat se Vás, zda by Vaše redakce nemohla kontaktovat podnikatele p. Mateje Nováka a natočit a odvysílat s ním pořad v TV.Já jsem ochotna přijet a konfrontovat s ním tento problém, který nemám jen já.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Ludmila Jeníčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2018 00:38, před 7 lety

Ted jste mne rozesmala pani Ludmilo. Klidně mi zavolejte a můžete mne kinfrontovat jak chcete. Klidně si to můžete natočit a dat na you tube rad za vámi prijedu pokud mi samozřejmě uhradite náklady ;) popřípadě nejakej honorář. Vy se pořád citite hrozně ublizena a podvedena i když celkem nechapu proč. Taky jste nepochopila ze dTest nežije z toho ze lidem pomaha ale ze si podnikatelé zde platí reklamu. Mne samotnému takovouto reklamu nabízeli a vychvalili by mně do nebe když by jsem si ji zaplatil.... Ale ja nepotrebuji reklamu mne ji dělá můj masážní polštář který je výborný a pomohl spoustu lidem, který ho používají a věřte ze lidem co ho maji doma zabalený pomáhat nebude ..... A ted napište nejakou recenzi na TV Nova ze se na Vas vykaslali ;) popřípadě na dTest ze na Vas kašle taky ;)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2018 16:09, před 7 lety


Ludmila Jeníčková

Mé vyjádření přikládám v příloze
Ludmila Jeníčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2018 02:48, před 7 lety

Paní Ludmila vy jste úplně mimo mísu. Adresu dopravní 500 používám pro doručení zásilek které si pak vyzvedavam na poště když mam čas ;) kdyz by jsem chtel tak si tam muzu napsat klidne adresu prazskeho hradu a pokud vim u vaší fraktury bylo použito moje slovenské živnostenské oprávnění s IČO 50477706 ;) tak jsem neplette moje IČO 74605399 které mi již zaniklo. A tu vaší slavnou EET kterou se tady ohanite by jsem nemusel vydávat ani když by jsem podnikal na českou živnost protože jsou určité výjimky kdy podnikatel EET nemusí dávat a to je právě stankovy prodej ;) ... Ovšem ja jako podnikatel, podnikajici v ČR na slovenskou živnost nemusím vydávat EET protože daně neplatim v ČR ale na Slovensku ;) ... A dTest se nezabývá vaším případem (nebo jste opravdu tak naivní, ze nevidite ze si dopisujete pouze semnou????) dTest Vám tady pouze cituje zákon...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 17:03, před 7 lety

Služba VašeStížnosti.cz funguje jako alternativní komunikační kanál pro řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Do stížnosti vstupujeme v situaci, kdy nás o to někdo požádá. Bohužel na nás stížnost nebyla v systému žádnou ze stran přeřazena, takže se k odpovědi dostáváme až nyní, za což se omlouváme.

Jestliže podnikatel podniká na území ČR na slovenské živnostenské oprávnění, může tak činit také z toho důvodu, aby obešel příslušná ustanovení českého právního řádu nebo byl hůře dostupný. Informace o tom, kdo je povinen k EET lze nalézt zde: http://www.etrzby.cz/cs/nejcastejsi-dotazy-podnikatelu. Stánkový prodej žádnou výjimku z EET nemá , otázkou však je, zda je podnikatel daňovým rezidentem ČR, nebo ne. S dotazem na definitivní objasnění problematiky doporučujeme spotřebitelce se obrátit na příslušný finanční úřad.

Nicméně platí, že pokud podnikatel prodává zboží v ČR spotřebitelům, musí se při prodeji řídit českými právními předpisy, které spotřebitele chrání. To mj. znamená, že spotřebiteli, který chce odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory do 14 dnů od uzavření smlouvy, musí podnikatel umožnit tohoto práva využít. Pokud podnikatel zákony ignoruje a neplní své povinnosti, které mu zákony stanoví, potom není jiná možnost, než odkázat při řešení problémů s ním právě na účinné právní předpisy.

Důrazně se ohrazujeme vůči tomu, že by spotřebitelská organizace dTest o.p.s. profitovala s reklamy, kterou si platí podnikatelé. Informace o dTestu včetně výročních zpráv společnosti jsou veřejně přístupné zde: https://www.dtest.cz/clanek-5202/kdo-jsme.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na její vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:17, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 18:25, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.