Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hezky den,
dne 28.11 jsem objednal a ihned uhradil platebni kartou notebook Acer Swift 1 - ruzova barva.
Zbozi bylo inzerovano za cenu 1069 Kc se slevou 91%
Mam jak potvrzeny dodaci list, tak fakturu s EET udaji, castka 1069 + 74 Kc byla strzena z meho uctu.
Vse mohu dolozit.
V seznamu objednavek je objednavka oznacena jako vyrizena
CZC me zadnym zpusobem neoslovila, nekomunikovala..
Teprve po mem telefonickem dotazu na infolinku jsem se dozvedel ze objednavka byla zrusena.
Na zaklade diskuse s Vasim pracovnikem shledavam postup CZC jako protipravni a trvam na dodani objednaneho zbozi.
Dekuji za veskerou vasi pomoc
S pozdravem
Petr Zloch
Acer Swift 1 celokovový (SF113-31-P2XQ), růžová NB ACER Swift 1 (SF113-31-P2XQ) 13"FHD IPS /N4200/4GB/64GB eMMC/Intel HD/W10H, růžový
Trvam na dodani objednaneho zbozi za inzerovanou cenu
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.