Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19576Neopravnene zrusena objednavka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 7 lety

Pavel Nouza

Znění stížnosti

Behem dnesniho dne jsem na portalu www.czc.cz objednal notebook Acer s oznacenim jako akcni zbozi s mimoradnou slevou 91%, tj. za 1069,-. Zbozi jsem zaplatil pres platebni branu. Nasledne mi prislo potvrzeni formou emailu. Behem dvou hodin jsem zjistil, ze bez predchoziho upozorneni/emailu se na portalu objevila ma objednavka jako stornovana. V ramci fora pod produktem jsem pozadal o vyjadreni k situaci a nasledne mi do meho emailu prisla zprava s nejasnym odkazem na obchodni podminky a zrusenim objednavky s ohledem na chybne zalistovanou cenu mobilniho telefonu (podotykam, ze jsem si objednaval notebook).


Produkt

Acer Swift 1 celokovový (SF113-31-P2XQ), růžová


Požadované řešení

Pozaduji dodani popsaneho zbozi za nabizenych podminek (tj. 1069,-). Reseni pro me neni vraceni jiz zaplacenych financnich prostredku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 09:30, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 11:47, před 7 lety

Dobrý den pane Nouzo,

právní zastoupení obou strach dospělo k dohodě o narovnání sporu. Případ bude dořešen dle této dohody.
Podobný případ by se již neměl opakovat.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:26, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:28, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.