Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#1958Samsung galaxy s4

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 11 lety

Alenka Gunárová

Znění stížnosti

Dobrý den koupila jsem si mobilní telefon samsung galaxy s4...V prodejně oukay telefon mi daly z výlohy nechala jsem to tak verila jsem že teleon bude v pořádku po měsíci používání se telefon začal sekat vypínat se a zapínat sam... proto jsem psala email na jejich stranky jestly že by šly vrátit peníze za mobilní telefon který stál 16000kč...napsaly že asi ne ale že mohu požádat o nový kus..než jsem dostala volno v práci asi po 4 dnech co jsem psala email telefon jsem dala nabit a už se nezapl...hned ve všední den jsem telefon odnesla do prodejny kladno...paní jsi vše sepsala a poslalo se to do servisu..za pár dní volaly že telefon byl vypalen že to byla moje chyba hned jsem jela do proodejny neveřila jsem jak se to mohlo vubec stát...pak jsem jela přímo do servisu kde mi řekly že v telefonu praskla zakladní deska od pádu na zen...ale mě telefon nespadl ani jednou na zem cele 3 měsíce byl nošen v ochraném pouzdru...chtěj po me za opravu 9500kč..což jsi myslím že je važně zvlaštní jsem jsi přesvědčena že toto nebyla moje chyba nesouhlasím z vyřízení reklamace..podle me je chyba ve výrobě mobilního telefonu...16000kc mobilní telefon by mel být kvalitní.děkuji


Produkt

Samsung i9505 Galaxy S 4 16GB


Požadované řešení

prosím o prověření jsem jsi jistá že toto nebyla chyba z mé strany zacházela jsem z mobilním telefonem dobře...proto bych chtěla mobilní telefon opravit nebo nový kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:36, před 11 lety

V případě, že vada byla vytčena do prvních 6 měsíců, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že kupujícímu předal výrobek v pořádku, jinak se rozpor s kupní smlouvou považuje za existující již při převzetí výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2014 13:44, před 11 lety

Vážená paní Gunárová,
děkuji za Váš příspěvek. Jelikož se jedná o případ, který je již předmětem podnětu č.1944, dovolím si využít tuto příležitost k doplnění reakce. Reklamace Vašeho telefonu byla uplatněna a vedena nikoli na Vaše jméno, souvislost se proto podařilo nalézt až s odstupem. Váš telefon byl bezplatně opraven a jako kompenzace za vzniklé nepohodlí Vám byla nabídnuta možnost bezplatného dodání příslušenství k Vašemu mobilnímu telefonu (dle Vaší volby), a to přímo servisem, který opravu provedl.

Věřím, že celá věc tak bude vyřízena k Vaší plné spokojenosti a Vy zůstanete naší zákaznicí.

Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 23:25, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.