Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den koupila jsem si mobilní telefon samsung galaxy s4...V prodejně oukay telefon mi daly z výlohy nechala jsem to tak verila jsem že teleon bude v pořádku po měsíci používání se telefon začal sekat vypínat se a zapínat sam... proto jsem psala email na jejich stranky jestly že by šly vrátit peníze za mobilní telefon který stál 16000kč...napsaly že asi ne ale že mohu požádat o nový kus..než jsem dostala volno v práci asi po 4 dnech co jsem psala email telefon jsem dala nabit a už se nezapl...hned ve všední den jsem telefon odnesla do prodejny kladno...paní jsi vše sepsala a poslalo se to do servisu..za pár dní volaly že telefon byl vypalen že to byla moje chyba hned jsem jela do proodejny neveřila jsem jak se to mohlo vubec stát...pak jsem jela přímo do servisu kde mi řekly že v telefonu praskla zakladní deska od pádu na zen...ale mě telefon nespadl ani jednou na zem cele 3 měsíce byl nošen v ochraném pouzdru...chtěj po me za opravu 9500kč..což jsi myslím že je važně zvlaštní jsem jsi přesvědčena že toto nebyla moje chyba nesouhlasím z vyřízení reklamace..podle me je chyba ve výrobě mobilního telefonu...16000kc mobilní telefon by mel být kvalitní.děkuji
Samsung i9505 Galaxy S 4 16GB
prosím o prověření jsem jsi jistá že toto nebyla chyba z mé strany zacházela jsem z mobilním telefonem dobře...proto bych chtěla mobilní telefon opravit nebo nový kus
|
Tweet |
V případě, že vada byla vytčena do prvních 6 měsíců, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že kupujícímu předal výrobek v pořádku, jinak se rozpor s kupní smlouvou považuje za existující již při převzetí výrobku.
Vážená paní Gunárová,
děkuji za Váš příspěvek. Jelikož se jedná o případ, který je již předmětem podnětu č.1944, dovolím si využít tuto příležitost k doplnění reakce. Reklamace Vašeho telefonu byla uplatněna a vedena nikoli na Vaše jméno, souvislost se proto podařilo nalézt až s odstupem. Váš telefon byl bezplatně opraven a jako kompenzace za vzniklé nepohodlí Vám byla nabídnuta možnost bezplatného dodání příslušenství k Vašemu mobilnímu telefonu (dle Vaší volby), a to přímo servisem, který opravu provedl.
Věřím, že celá věc tak bude vyřízena k Vaší plné spokojenosti a Vy zůstanete naší zákaznicí.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.