Společnost


GAME SET MATCH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19580Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 7 lety

petra železná

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 13.10. jsem si u této firmy objednala kuchyňskou
baterii,ihned jsem zboží zaplatila.Dne 18.10. přišel email,že peníze přišli
na účet.Před 14 ti dny jsem se chtěla informovat kde je zboží.Paní na
tel.čísle +420 602 421 515 řekla že se během chvilky ozve.čekali jsme do
druhého dne a nic.Opět jsem volala a paní mi zdělila,že neví kde zboží
je,ať ještě vydržím.Po týdnu se vše opakovalo.Včera jsem opět volala a
znova to samé,, vydržte,já se vám za chviličku ozvu až to
dohledám...dnes už jsem to nevydržela a už se zvýšeným hlasem jsem
se dožadovala čísla na vedení.Bylo mi oznámeno,že mi ho nedá,že
nesmí.o zboží tvrdila,že mi posílali email (žádný nepřišel).Vyhledala
jsem si (bohužel pozdě) recenze na tento obchod a nejsem jediná do
má ten samí problém ( zasílám odkaz -
https://obchody.heureka.cz/dovezemelevne-cz/recenze/) Nevím jak
mám postupovat dál ale smířit se s tím že nedostanu zboží a ani zpět
peníze se mi nechce.nejedná se o pár korun. Děkuji Železná Petra


Produkt

Zahnutá páková nerez dřezová vodovodní baterie do kuchyně


Požadované řešení

Bohužel v tuto chvíli nevím zda žádat o vrácení peněz jelikož ve všech recenzích píší, že jim je nevrátili nebo jestli mám čekat dál na zboží.paní pokaždé říká něco jiného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 05:51, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.