Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.7 2017 Jsem přes e-shop a portál slevovy prodej objednal komodu Julia K12D5, také jsem udělal online platbu kartou, takže objednávka byla hned zaplacena. Po několika dnech jsem nedostal žádné potvrzení o zaplacení ani o expedici, napsal jsem na kontaktní email firmy, byla mi potrvzena přijatá částka, kterou jsem zaplatil. Ptal jsem se několikrát na datum expedice a bylo mi několikrtá řečeno, že objednávka bude expedována, ale vše bylo mylné, protože mi nakonec jeden z "agentů" napsal, že komoda bude nejříve odeslána, až ně kolik týdnů, jelikož ji nemají na skladě, přitom několik dní i v den nákupu ji na skladě měli. Požádal jsem tedy o storno objednávky, jelikož firma nedodržela termín expedice. Oni storno potvrdili, ale peníze do teď i po několika urgencích nepřišli. Pak, už vůbec na mé výzvy nereagovali.
Název produktu - Komoda JULIA K12D5 ; číslo objednávky - 2010000146 ;
Chci konečně dostat zpět peníze
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.