Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si přes int. Mall.cz el. pilu na dřevo Einhell, která cca po měsíci přestala fungovat pro poruchu dílu na napínání řetězu.
Požádala jsem syna o obj. tohoto dílu přes internet, kdy mi tento skoro po měsíci oznámil, že mu díl neprodají, že jednání jejich jediného servisu ještě nezažil a že se dokonce s jejich zaměstnancem i vulgárně dohádal, když mu tento vyhrožoval neopravením zboží a zmlácením za to, že v emailu nazval jejich výrobek nekvalitním šmejdem a kvalitu servisu za děsnou. Nebylo asi nutné výrobek takto komentovat, ale porucha nového zboží po měsíci a dodání dílu v řádu týdnu určitě není normální.
Díl potřebuji, pila stála pár tisíc, objednala jsem proto přes eshop díl sama, na svoje jméno - 9.1., kdy obratem přišlo aut. potvrzení a číslo objed. Pár dnů se nic nedělo, tak jsem objed. 20.1. urgovala. Nevěděli o čem mluvím, proto jsem ji zopakovala a požádala o rychlé dodání. Dnes, den poté, mi bylo tel. sděleno, že se rozhodli, že mi žádné zboží nedodají, kvůli chování mého syna.
Potvrzená obj. je nezajímá, že mám pár měsíců nefunkční pilu za několik tisíc taky ne, záruka taky ne. Poté, co jsem poznala jednání chování této "firmy" ale již docela chápu, že se můj syn neudržel. Dohádání se rozhodně neschvaluji, ale takový arogatní a neochotný přístup poté, co zákazník utratí pár tisíc za nefunkční výrobek se jen tak nevidí.
Einhell RG-EC 2240 Red
Ráda bych, konečně po mnoha týdnech, dostala mnou objednaný výrobek, bez kterého nemohu používat zboží v hodnotě tisíců Kč, které nemohu zakoupit jinde, protože jde o jediný servis v republice.
|
Tweet |
V případě, že je vada zboží vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, je prodejce povinný prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.
Rozpor s kupní smlouvou má být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízen včetně případné opravy do 30 dnů od jeho uplatnění včetně případné opravy.
Společnost Einhell-UNICORE s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.