Společnost


Einhell-UNICORE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1959Nedodané zboží a nehorázné jednání aut. servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 11 lety

Marie Musilová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si přes int. Mall.cz el. pilu na dřevo Einhell, která cca po měsíci přestala fungovat pro poruchu dílu na napínání řetězu.
Požádala jsem syna o obj. tohoto dílu přes internet, kdy mi tento skoro po měsíci oznámil, že mu díl neprodají, že jednání jejich jediného servisu ještě nezažil a že se dokonce s jejich zaměstnancem i vulgárně dohádal, když mu tento vyhrožoval neopravením zboží a zmlácením za to, že v emailu nazval jejich výrobek nekvalitním šmejdem a kvalitu servisu za děsnou. Nebylo asi nutné výrobek takto komentovat, ale porucha nového zboží po měsíci a dodání dílu v řádu týdnu určitě není normální.
Díl potřebuji, pila stála pár tisíc, objednala jsem proto přes eshop díl sama, na svoje jméno - 9.1., kdy obratem přišlo aut. potvrzení a číslo objed. Pár dnů se nic nedělo, tak jsem objed. 20.1. urgovala. Nevěděli o čem mluvím, proto jsem ji zopakovala a požádala o rychlé dodání. Dnes, den poté, mi bylo tel. sděleno, že se rozhodli, že mi žádné zboží nedodají, kvůli chování mého syna.
Potvrzená obj. je nezajímá, že mám pár měsíců nefunkční pilu za několik tisíc taky ne, záruka taky ne. Poté, co jsem poznala jednání chování této "firmy" ale již docela chápu, že se můj syn neudržel. Dohádání se rozhodně neschvaluji, ale takový arogatní a neochotný přístup poté, co zákazník utratí pár tisíc za nefunkční výrobek se jen tak nevidí.


Produkt

Einhell RG-EC 2240 Red


Požadované řešení

Ráda bych, konečně po mnoha týdnech, dostala mnou objednaný výrobek, bez kterého nemohu používat zboží v hodnotě tisíců Kč, které nemohu zakoupit jinde, protože jde o jediný servis v republice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 12:59, před 11 lety

V případě, že je vada zboží vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, je prodejce povinný prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.
Rozpor s kupní smlouvou má být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízen včetně případné opravy do 30 dnů od jeho uplatnění včetně případné opravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 14:27, před 10 lety

Společnost Einhell-UNICORE s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.