Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#19590Nedodání zboží po zaplacení faktury

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 7 lety

Oldřiška Gajdošová

Znění stížnosti

Přišel mi mail , že byla objednávka odeslána ,a že mám na účet zaplati částku za zboží . Již mi nebylo sděleno , zda je objednávka přijata, vyřízeno a následné kroky ke odeslání zboží. Jedná se o obj. 100920872

z došlého mailu
Věnujte prosím pozornost následujícím informacím:

Číslo Vaší objednávky je: 100920872 . Toto číslo je také VARIABILNÍM SYMBOLEM při platbě převodem a je vyžadováno při komunikaci s naším zákaznickým servisem..



Pokyny k platbě:


Částka k úhradě: 589,00 Kč

Variabilní symbol: 100920872 (povinný identifikátor platby)

Platba převodem na účet - platební údaje




Majitel účtu:
Ateli, s r.o.

Číslo účtu:
2900295296

Kód banky:
2010 pro ČR

Název banky:
FIO banka

Variabilní symbol:
100920872


Celkem:
589,00 Kč

Jako VS platby(variabilní symbol) zadejte číslo objednávky, které se Vám zobrazí po úspěšném odeslání objednávky. Platit můžete i na poště složenkou typu A. Plaťte v Kč. (589,00 Kč)


Potvrzení objednávky s výše uvedenými informacemi Vám bylo právě zasláno také na Vaši e-mailovou adresu.
Tento e-mail obsahuje také odkaz na sledování průběhu vyřízování Vaší objednávky.


Produkt

3 D pero v hodnotě 589,00 Kč


Požadované řešení

zaslání objednaného zboží popř. vrácení zaslaníé částky peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2017 08:05, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 11:57, před 7 lety

Dobrý den,

velice se Vám omlouváme za pozdní reakci na Váš dotaz. Náš zákaznický servis je momentálně přetížený, takže bohužel nejsme schopni odpovědět ve slíbené lhůtě. Na nápravě situace usilovně pracujeme.

U všech produktů bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 50 dní od data odeslání. Veškeré položky Vám již byly odeslány a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání zásilek ještě neuplynula.

Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2018 14:48, před 7 lety


Oldřiška Gajdošová

Hodnocení:

Komentář: Zboží již bylo dodáno.