Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#19592Nekale praktiky po zrušeni služby v O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 7 lety

Michal Falis

Znění stížnosti

Na Florenci jsem si vzal v Záři internet, na N Smíchově v Listopadu tablet a upravili ,mne služby internetu i volani.Do 14 Dnu jsem to vše zrušil s tím že mne vráti zalohy 2x 600 kč.Byl jsem ujištěn že nemam žádnej dluh a tím to hasne.MOje překvapení bylo jak jsem dostal vyučtovani 1162kč. Na dotaz v prodejne O2 ,že to musim vyrovnat a tyden nato nove vyučtovani 1008 kč.Zaměstnanci špatně informuji protože i po zrušeni platim ještě měsíc a službu zrušenou platim no jíž nemohu využívat protože jsem zavaděn že nemam žádnou ale platit musím jeto mimo zákon a O jako dominantní poskytovatel zneužíva zákazniky k rychlému obohacovani a neposkytovaní služby kterou si zaplatil.
To same se mne stalo v Únorukde po zrušení Internetu jsem plati až do Května a telefonistka jednou řekla že nemám už internet a pak dělala blbou že proč jsem nevyužil těch 10 Giga. Od O2 kde jsem od roku 2001 není dobré brát žádne služby jeto oblb jak se rychle nabalit na ukor lidi.
Akorát 27.11 v Paladiu byl Pán co mne to vyjasnil a udělal něco pozitívni
jinak nejsem spokojen s O2.
Žádam o zapojení všeho co mám v rámci vypovědi v O2 zaplaceno at mohu až do vypršení lhuty využít zaplacené služby do posledního dné.Jinak to posilam na ČOI určitě nejsem sám kdo nesohlasi s nekalymá praktikama O2.
Falis Michal


Produkt

neopravněne


Požadované řešení

Vraceni peněz zalohy a zapnuti služby a její využiti až do vypršeni vypovědní lhhuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 14:48, před 7 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2017 14:34, před 7 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, ráda vše prověřím, požádám však o doplnění rušených telefonních čísel a také rodného či referenčního čísla, abych si mohla dohledat veškeré informace.
Jde-li o standardní zrušení služeb, pak do 2.9.2017 byla uplatňována 42denní výpovědní lhůta, od data 2.9.2017 je nastavena výpovědní doba na 30 dnů. Po celou dobu výpovědi jsou služba stále aktivní a zákazník je může používat až do data deaktivaci (vypršení výpovědní doby). Do data deaktivace jsou pak také účtované poplatky dle platného ceníku služeb.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2018 12:06, před 7 lety


Michal Falis

Vážena p. Renata-Guru.
Den po zasláni stížnosti jsem v Palladiu -O2,Více meně vyřidil něco.
To co jste mně odepsala vypovída o tom že jste opsala manual řízeni.
Ani zmínka o praktice prodejců a vybírani záloh a určíteho standardu ke klientu.
Dnes jdu do O2 černy most a chci převest číslo k jinému operatorů.
Nejsem spokojen s O
Falis Michal-
Máte přístup ke všem údajum a vy chcete pořad něco at tahate čas.
To není normalní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2018 12:56, před 7 lety

Přeřazujeme stížnost na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:20, před 7 lety

Hezký den,
jelikož jste zde neuvedl žádný identifikační údaj, neměla jsem možnost si dohledat bližší informace a také z toho důvodu byla má odpověď zcela obecná.
Je mi líto, ale dle jména nemám možnost dohledat kartu zákazníka, proto s vámi nemůžu souhlasit s tím, že bychom měli přístup ke všem údajům.
Pokud si přejete vámi popsanou situaci stále prověřit, požádám vás o doplnění rušených čísel a také pro ověření rodného anebo referenčního čísla, jak jsem vás prosila výše.
Děkuji
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2018 12:50, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 20:42, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.