Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka měla být doručena ve večerním doručování mezi 17-21:00 h. Odpoledne jsem ještě volala kurýrovi (zvedla paní na kterou přepojují) s tím, zda vše platí, paní mi řekla, že zásilka mi klidně může přijít i přes den, že toho mají hodně a tak se na večerní doručování opravdu nehraje a položila mi telefon. Fajn, stejně od 17:00 h jsem seděla doma a čekala. V 19:05 mi přišel e-mail s informací, že mě doručovatel nezastihnul doma. Volám tedy na zákaznickou linku, kde z paní vypadne informace, že zásilku měl vlastně špatný kurýr, který doručoval přes den a že tedy na další den dohlédne, aby zásilka byla doručena v čas anebo, abych neměla tolik starostí, mohu si ji vyzvednout na výdejně. Kdybych si ji tam chtěla vyzvednout, tak si to rovnou objednám, že.
Druhý den přijde opět sms s časem večerního doručování, jenže na internetu píšou doručování mezi 13-15h, opět volám na zákaznickou linku, kde zjišťuju (opět), že má u sebe zásilku kurýr denního doručování a že tedy může zásilku přesměrovat na druhý den nebo na výdejnu a ať si zavolám kurýrovi a zkusim vyřešit s ním. Kurýr mi řekne, že prostě na mou adresu to večer nikdo nedoručí, protože toho mají hodně a že jestli chci tak jediná možnost je že mi to dá na výdejnu, pokud teda přes den nebudu doma.
Navrátit peníze za službu večerního doručování.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.