Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes jsem volala na m-linku ohledně informace, jak to vypadá s mojí reklamací: REK094561196. Bylo mi sděleno, že máte reklamační lhůtu 30 dní od zadání reklamace a o postupu, který nyní k navrácení částky postupujete mi nebylo nic sděleno. Váš zaměstnanec mě pouze informoval, že můžu být vůbec ráda, že mi vůbec nějaké peníze chodí zpět a drží mi palce, ať se mi platby vrátí a že je možné, že se mi odečtené peníze už nikdy nevrátí. Chtěla bych si tedy stěžovat na Vaše postupy a komunikaci. Byla mi ze zahraničí zpronevěřena karta. Někdo evidentně obešel Váš bezpečností systém a bez potvrzení kódu z mého mob. telefonu mi odešlo najednou 7 plateb.
REK094561196
Chybu tedy vidím na Vaší straně a žádám Vás o urychlené vyřízení mé reklamace.
|
Tweet |
Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank. Je důležité si však ověřit, zda-li spotřebitelka např. při uzavírání smlouvy nepodepsala souhlas s případným prodloužením reklamace.
Není-li reklamace řešena včas, může se spotřebitelka následně obrátit s podnětem na finančního arbitra ČR (viz www.finarbitr.cz), který má pravomoc ve sporu mezi klientem a bankou rozhodovat v případech uvedených v zákoně o finančním arbitrovi. Které spory spadají do působnosti finančního arbitra, naleznete na jeho stránkách (http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.