Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obracím se na Vás s prosbou.
Dne 17.10.2017 si od p.Donáta koupila moje 75-letá maminka výrobek nazvaný Masážní polštářek FRESH 23 za který zaplatila hotově 5990,-Kč.
Dne 18.10.2017 maminka od smlouvy odstoupila a po tel.domluvě s p.Donátem, zboží zaslala na jeho adresu zpět a žádala o vrácení peněz za zboží.Postup tohoto jsem předem konzultovala s Vaší poradnou.
Dne 03.11.2017 mi p.Donát volal, že zásilku obdržel,ale peníze pošle o týden později, další telefonát od prodejce následoval 10.11.2017, kdy mi bylo sděleno, že nemůže peníze poslat a jediné co pro maminku může udělat je, že pošle vrácené zboží zpět na její adresu.
S tím jsme nesouhlasili.
Podle mého názoru je způsob prodeje p.Donáta nestandarní. Zboží nabízel před OD Kaufland v Hradci Králové, zákazníky lákal na výherní losy a to v hodnotě až 6000 Kč. Dokonce si pro peníze za zboží dojel až k mamince domů a osobně ji tam odvezl. Vystavený daňový doklad také nesplňuje všechny náležitosti.
Masážní polštářek FRESH 23
Vrácení peněz za zboží
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Za obchodní prostory se podle směrnice o právech spotřebitelů považují nemovité maloobchodní prostory, kde obchodník trvale provozuje svou činnost. Za obchodní prostory by proto neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou např. nákupní střediska.
Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů od chvíle, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat navíc i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Nebude-li obchodník odstoupení od smlouvy akceptovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že od smlouvy bylo odstoupeno.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.