Společnost


Lázeňské pobyty s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1960Nedodané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 11 lety

Zdeněk Volák

Znění stížnosti

Dne 30. 4. 2013 jsem objednal u cestovní agentury (dále jen CA) Lázeňské pobyty s.r.o. Víkend pro ženu a muže, 2 noci, v hotelu Zimní lázně v Poděbradech pro 4 osoby (2x dvoulůžkový pokoj) v termínu 15. - 17. 11. 2013 v celkové ceně 10 000,- Kč. Cenu jsem uhradil ve dvou termínech. Částku 4 000,. Kč dne 6. 5. 2013 a částku 6 000,- Kč dne 23. 10. 2013 na účet číslo 86-0087290257/0100. Vzhledem k tomu, že částka 6 000,- Kč mi byla vrácena zpět na na účet, což jsem zjistil dne 1. 11. 2013 při kontrole výpisu z mého účtu. Ihned jsem zavolal do CA, kde mi paní sdělila, že změnili číslo účtu a řekla mi nové číslo účtu. Následně jsem hned dne 1. 11. 2013 zaslal opětovně částku 6 000,- Kč na účet číslo 2000263061/2010 pod variabilním symbolem 20132119. Po příjezdu do hotelu nám však bylo recepční sděleno, že CA náš pobyt neuhradila, a že máme dvě možnosti, buď odjet zpět domů, nebo, pokud chceme pobyt absolvovat, pobyt uhradit na místě. Rozhodli jsme se, že pobyt uhradíme na místě. Po návratu jsem volal do CA a paní Kutějová mi mailem potvrdila předání mé stížnosti ředitelce paní Kovalčíkové s tím, že mne bude paní ředitelka do druhého dne kontaktovat. Když se tak nestalo poslal jsem 22. 11. 2013 mail s reklamací, kde jsem požádal o zaslání zaplacené částky 10 000,- Kč zpět na můj účet. Od té doby se mi již nikdo neozval.


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 16:26, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost nesplnila svou povinnost, kde měla platbu předat poskytovateli služby, došlo z její strany k bezdůvodnému obohacení, které je povinná vydat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 16:28, před 10 lety

Společnost Lázeňské pobyty s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Vzhledem ke skutečnosti, že v případu figurují dva subjekty, doporučujeme spotřebiteli před podáním žaloby konzultaci s advokátem a právní zastoupení v průběhu sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.