Společnost


Kozelek Jozef

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19605Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 7 lety

Lenka Gomolová

Znění stížnosti

17.6.2016 jsme zakoupili sed.soupravu Rafael v prodejně Delcon nábytek Jozef Kozelek v provozovně Sychrov 55 Vsetín.v 5íjnu 2017 jsme sedačku v provozovně Vsetín reklamovali s tím, že je na více místech prosezená.8.11.2017 přielo 2reklamační technici, sedačku vyzkoušeli, cítili jak se na ní sedí,napsali rozdílná tuhost v sedacích částech viz foto, vada pohledem není viditelná, řekli ž e do 3dnů bude reklamace č. 48/17 vyřízena, nabídli opravu zboží, výměnu zboží, vrácení peněz.Vybrala jsem vrácení peněz. 10.11.2017 přišel dopis, že po odborném posouzení tuto reklamaci zamítají, nebyla zjištěna výrobní záv.stav sed.soupravy odpovídá době a způsobu používání.nesouhlasila jsem volala na tel uvedený va zprívě, ten je do dneš.dne nedostupný, našla jsem jiný telef.na inter.dovolala jsem se paní, která říkala že se mi ozve, už se neozvala, volala jsem já a paní mi sdělila že je reklamace zamítnuta-konečné rozhodnutí.V prodejně na vsetíně p.vedoucí se mnou nemá co řešit, ona reklamaci předala..nikdo se mnou nechce tuto věc řešit.......


Produkt

sed.soup.Rafael 2-R-2,5F-OT, L-Portland 25+kapsa navíc 1x.cena 26.390kč


Požadované řešení

Nelíbí se mi nejen zamítnutá reklamace, ale i jednání...reklamač.technici říkali, že cítí při posazení že je prosezená a přitom se prý ted vyjádřili, že je zamítnutí oprávněné.Majitele neseženu, není dostupný.. prodavačky na Vsetíně s námi prý už nic nemají, to je věc majitele...no ale jak ho mám dohledat???původně jsme chtěli zboží vyměnit, ale po takovém jednání této firmě již nevěříme, nemáme v ní důvěru a požadovali bysme vrácení peněz!!!Zá náš život je toto 3.sedačka.1.jsme měli 15let, 2.14let a měnili jsme je jen proto, že jsme chtěli modernější, stále byly v dobrém stavu...a tato za skoro 27.000kč je za rok prosezení, nepohodlná..ani nenapsali podle jaké normy nebo čeho sedačka odpovídá době a způsobu používání...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 12:09, před 7 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 22:49, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.