Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.11.2017 jsem podala balík č. DR0283559881X s dobírkou 3150 Kč.Balík je stále bez pohybu na dodací poště.Po telefonické urgenci jsem zjistila,že došel z Mladé Boleslavi do Prahy.Na koho se mám obrátit aby balík našel,má 7,7kg,nemohl nikam zapadnout.Snad si zásilky přepravci předávají podle čísel!Jediné ,co jsem mohla udělat je reklamovat /ID17093379/ale jde o zboží sbírkového charakteru,tedy nenahraditelný ,stoletý exemplář,nejde jen o peníze.Prosím ,aby mi bylo zděleno,kde přesně ke ztrátě došlo.Balík přece musel zůstat na nějaském autě,nebo byl složen a zas musel být někým převzat.Děkuji Forchtnerová
DR 0283559881X,z 20.11.2017 a reklamace ID17093379 z 27.11.2017.
Dohledat cestu balíku a doručit adresátovi.
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.