Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.11.2017 jsem na pobočce ČP a.s. v Újezdě nad Lesy posílal na Slovensko platbu ve výši 212,-Eur-podací číslo 109169,221117,CZK,
071 154 381940,0002532550,Eurogiro.Již při platbě 2 vaše pracovnice nevěděly jak postupovat s vyplněným tiskopisem.Dne 29.11.2017 jsem reklamoval na pobočce nedoručení platby adresátovi.Po sdělení abych přišel za týden a pak to reklamoval jsem přivolal paní vedoucí,
jméno nevím.Po 15 minutách si okopírovala podací tiskopis,chtěla napsat mé telefoní číslo s tím,že na reklamaci mají měsíc a že mi nějak zavolá.Mám termín platby a při prodlevě mě bude účtováno penále.Nechápu neodbornost a neochtu vašich pracovnic.Prosím o urychlené vyřízení mé stížnosti.
Vladimír Víšek
Urychlené provedení transakce.
|
Tweet |
Odesílatel nebo adresát mohou do šesti měsíců od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání poukázané peněžní částky nebo nesplnění jiné povinnosti pošty. Na základě reklamace pošta ve spolupráci se zahraniční poštovní správou zjistí, zda a jak byla poukázaná peněžní částka dodána. Pošta přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku.
Pokud podnik nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz) návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman