Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#19612Vyřízení reklamace u firmy Ateli s.r.o

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 7 lety

Irena Podlahová

Znění stížnosti

U firmy Ateli jsem si objednala zboží: černou bundu, modrou bundu a pánské tepláky. Vše toto zboží neodpovídalo inzerované velikosti. Po domluvě s pracovníkem Ateli mi bylo doporučeno zboží vrátit jako reklamaci a že mi zboží vymění, kromě černé bundy, kde velikost byla největší a nešla už vyměnit za větší, proto mi bylo slíbeno, že mi budou vráceny peníze. Zboží jsem odeslala 3.11. a podle "zboží na cestě" došlo do firmy Ateli na reklamačním oddělení 6.11. A od té doby firma Ateli mlčí, zboží nikde a peníze taky. Navíc telefon neberou a to mi pracovník řekl, že reklamace vyřizují nejdéle do 14 dní. Jsem značně naštvaná s takovým jednáním. Požaduji, aby byla moje reklamace co nejdříve vyřízena. Pokud nemáte velikosti, které požaduji, chci vrátit peníze na účet z kterého jsem vše platila. Dělá to 1777,-Kč a to nepočítám poštovné za vrácení k reklamaci. Pokud se tak nestane, budu nucena pokračovat jiným zbůsobem.

Irena Podlahová, J.Bendy 32, České Budějovice


Produkt

černá bunda za 899,- č.obj.100824399, modrá bunda za 489,- č.obj. 100821888 a pánské tepláky za 389,- č.obj.100821888


Požadované řešení

Okamžité vyřízení mé reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 10:18, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 11:21, před 7 lety

Dobrý den,

velice se Vám omlouváme za pozdní reakci na Váš dotaz. Náš zákaznický servis je momentálně přetížený, takže bohužel nejsme schopni odpovědět ve slíbené lhůtě. Na nápravě situace usilovně pracujeme.

Peníze za objednávku č. 100824399 Vám byly vráceny dne 6. 12. 2017 a peníze za objednávku č. 100821888 Vám byly vráceny dne 6. 12. a 11. 12. 2017.

Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za pozdní reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 23:23, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 21:02, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.