Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka dobírka do vlastních rukou garantovaná s dodáním do druhého dne nebyla doručena ani dohledatelná v sledování zásilky. Zde chybí jakékoliv údaje. Zásilka podána 25.11.2017 na poště v Břeclavi s údaji UC,DC,PD, částka dobírky 2000Kč, k úhradě 201Kč, dodání 28.11.2017. Příjemce je osoba v Praze 2. Není možné její sledování, chybí absolutně všechno.Po obvolání všech depo, na které mě odkázali z předchozího depa Brno (laskaví dispečeři), Praha 022 - Malešice (ignorace dispečera, absolutně protivný člověk) , Praha 702. Dnes je již 29.11.2017 večer a informace nikde žádné,doručení rovněž neproběhlo. Dceři jsem objednala věci na vojenské cvičení 24.11.,odesílatel odesílal 25.11., cvičení dcery se koná 1.12.tj.pozítří. Pravděpodobně se zboží nedočkám do zítra 30.11.a dcera nemůže odjet.
garance služeb a jejich neplnění
Z důvodu výše popsaných požaduji po České poště úhradu celé dobírkové částky, tj. 2201Kč. Pokud dceři vzniknou náklady na storno tohoto vojenského cvičení, budu tuto částku požadovat rovněž po České poště, která garantuje a neplní své služby!
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman