Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem oznámení, že mně bude doručována zásilka. Je to již třetí oznámení v pořadí za poslední měsíc a bohužel není možné se na webovou stránku dostat, protože při zadání www.zdocp.cz se objevuje D-Test a stížnosti.Toto moje vyjádření není osamocené, těch stížností je na tuto stránku již několik a přesto jak je vidět nedošlo k nápravě. Nedělejte si ze svých zákazníků legraci a konečně vykonejte nápravu. Věra Jurová
jedná se o mé zásilky : DR6213491060U a DR2839258060U
Žádáme o uvedení webu do řádného provozu, aby mohli zákazníci podat žádosti o změnu doručení apod.
|
Tweet |
Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman