Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19616Neexistující webová stránka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 7 lety

Věra Jurová

Znění stížnosti

Obdržela jsem oznámení, že mně bude doručována zásilka. Je to již třetí oznámení v pořadí za poslední měsíc a bohužel není možné se na webovou stránku dostat, protože při zadání www.zdocp.cz se objevuje D-Test a stížnosti.Toto moje vyjádření není osamocené, těch stížností je na tuto stránku již několik a přesto jak je vidět nedošlo k nápravě. Nedělejte si ze svých zákazníků legraci a konečně vykonejte nápravu. Věra Jurová


Produkt

jedná se o mé zásilky : DR6213491060U a DR2839258060U


Požadované řešení

Žádáme o uvedení webu do řádného provozu, aby mohli zákazníci podat žádosti o změnu doručení apod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 09:17, před 7 lety

Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.