Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#19619Neoprávněně naúčtovaný poplatek za antivirusový program v mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 7 lety

Květuše Koutová

Znění stížnosti

Cca před měsícem mi na mobilu vyskočila zpráva, že mám zavirovaný telefon. Vymazat ani zrušit to nebylo možné, klikla jsme tedy na odeslat Potvrďte, že chcete viry smazat. Obratem mi přišla sms Nakoupila jste Antivirus za 99 CZK. Děkujeme Vám za stažení...
Jsem důchodkyně, těmto věcem nerozumím a bála jsem se, že se mi telefon zaviruje.
Ke ztržení peněz došlo dne 31.10., 7.11., 14.11. a 21.11 v celkové výši 396,- Kč z čísla 90319099.
K dalšímu ztržení peněz již snad nedošlo, protože se mému vnukovi podařilo službu deaktivovat. Ale to uvidím až v další faktuře


Produkt

Ke ztržení peněz došlo dne 31.10., 7.11., 14.11. a 21.11 v celkové výši 396,- Kč z čísla 90319099.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně ztržené částky 396,- Kč na můj účet. Zkoušela jsem reklamovat u operátora, ten s tím ale bohužel nemůže nic dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 08:53, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.