Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Cca před měsícem mi na mobilu vyskočila zpráva, že mám zavirovaný telefon. Vymazat ani zrušit to nebylo možné, klikla jsme tedy na odeslat Potvrďte, že chcete viry smazat. Obratem mi přišla sms Nakoupila jste Antivirus za 99 CZK. Děkujeme Vám za stažení...
Jsem důchodkyně, těmto věcem nerozumím a bála jsem se, že se mi telefon zaviruje.
Ke ztržení peněz došlo dne 31.10., 7.11., 14.11. a 21.11 v celkové výši 396,- Kč z čísla 90319099.
K dalšímu ztržení peněz již snad nedošlo, protože se mému vnukovi podařilo službu deaktivovat. Ale to uvidím až v další faktuře
Ke ztržení peněz došlo dne 31.10., 7.11., 14.11. a 21.11 v celkové výši 396,- Kč z čísla 90319099.
Vrácení neoprávněně ztržené částky 396,- Kč na můj účet. Zkoušela jsem reklamovat u operátora, ten s tím ale bohužel nemůže nic dělat.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.