Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1962Nedodané zboží, žádné vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 11 lety

Kristýna Bartolenová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si na internetovém portálu berslevu.cz zboží v hodnotě 314 Kč. Dodací doba byla do 14ti dnů. Objednávku jsem dokončila na začátku prosince a zboží dodnes nepřišlo. Na emaily mi nikdo neodpověděl, na zákaznické lince to nikdo nebral.
Našla jsem si tedy číslo uvedené v kontaktech. Paní mi to zvedla a dala mi číslo přímo na paní v expedici. Ta mi řekla (v pátek), že zbožího bylo málo a tak vraceli peníze. Řekla mi ať se podívám na účet a případně se jí v pondělí ozvu.
Peníze na účtě nebyly a na jejím čísle už mi to nikdo také nebere. Na Facebookové stránce tohoto portálu jsem zjistila, že nejsem jediná, kdo má s nimi problém.

Co tedy dělat?

Děkuji za odpověď


Produkt

2xMp3 přhrávač v podobě berušky (modrý a červený)


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 10:41, před 11 lety

Z kupní smlouvy vyplývají povinnosti pro kupujícího i prodejce. Povinností prodejce je dodat zboží. Pokud se tak nestalo ani po výzvě kupujícím, má kupující nárok dle § 517 na odstoupení o dkupní smlouvy a žádat vrácení peněz zpět. V případě, že prodejce nevrátí uhrazené částky v dané lhůtě, může kupující požadovat i úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2014 18:55, před 11 lety


Kristýna Bartolenová

Hodnocení: