Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si na internetovém portálu berslevu.cz zboží v hodnotě 314 Kč. Dodací doba byla do 14ti dnů. Objednávku jsem dokončila na začátku prosince a zboží dodnes nepřišlo. Na emaily mi nikdo neodpověděl, na zákaznické lince to nikdo nebral.
Našla jsem si tedy číslo uvedené v kontaktech. Paní mi to zvedla a dala mi číslo přímo na paní v expedici. Ta mi řekla (v pátek), že zbožího bylo málo a tak vraceli peníze. Řekla mi ať se podívám na účet a případně se jí v pondělí ozvu.
Peníze na účtě nebyly a na jejím čísle už mi to nikdo také nebere. Na Facebookové stránce tohoto portálu jsem zjistila, že nejsem jediná, kdo má s nimi problém.
Co tedy dělat?
Děkuji za odpověď
2xMp3 přhrávač v podobě berušky (modrý a červený)
Chtěla bych vrátit peníze.
|
Tweet |
Z kupní smlouvy vyplývají povinnosti pro kupujícího i prodejce. Povinností prodejce je dodat zboží. Pokud se tak nestalo ani po výzvě kupujícím, má kupující nárok dle § 517 na odstoupení o dkupní smlouvy a žádat vrácení peněz zpět. V případě, že prodejce nevrátí uhrazené částky v dané lhůtě, může kupující požadovat i úroky z prodlení.
Hodnocení: