Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
aktivovala jsem zkušební měsíc na stránce academic single za 149 Kč. Nikde na první pohled nebylo uvedeno, že následné členství se prodlouží automaticky a strhne se z účtu automaticky 2247,-kč!
Chtěla bych pomoci s co nejrychlejším zrušením premiového účtu, v podmínkách je zrušení účtu psané hodně nejednoznačně. Proto prosím o pomoc při zrušení VIP účtu + smazání celého profilu na seznamce. Ten bohužel smazat nejde. Psala jsem samozřejmě i na zákaznický servis ale nereagují. Moc děkuji Čápová.
seznamka Academic Singles, společnost be2 S.a.r.l., můj registrovaný email: evacap@seznam.cz
Byla bych velmi vděčná za pomoc se zrušením účtu, vymazání všech informací o mé osobě a smazání veškerých informací o mé platební kartě, aby již v budoucnosti nemohlo dojít k neoprávněnému stržení jakékoliv částky od této společnosti.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CA5FOP19
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ke dni 29.11.2017 kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na zaslaný email jsem opět odpověděla stejnou žádostí jako v prvním emailu - žádám o co nejrychlejší vypovězení všech smluvních závazků a zároveň smazání kompletního profilu.
Z mého účtu byla stržena platba bez mého vědomí a na tuto skutečnost jsem nebyla upozorněna.
Žádost o vypovězení smlouvy jsem zaslala na oba Vaše uvedené emaily - tj. zakaznickyservis@academic-singles.cz a zakaznickyservis@be2.cz
Opětovně žádám o kompletní vypovězení všech smluvních závazků!
S pozdravem
Čápová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: CA5FOP19
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ke dni 01.12.2017 kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na mojí třetí žádost o okamžitému ukončení premium účtu, smazání profilu a vrácení poměrné části mi společnost odepsala:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 28/02/2018 .
Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
Žádám o radu, jestli existuje forma, jakou ze společnosti získat vrácení poměrné části peněz. O zrušení účtu jsem žádala neprodleně po zjištění odečtení peněz z účtu. Chápu, že za dny využití premium účtu tj. od 28.11 je nutné členství zaplatit, ale nesouhlasím s placením celého členství za 3 měsíce. O prodloužení členství jsem nežádala.
Děkuji za radu.
S pozdravem Čápová
Pokud společnost spotřebitelce nevrátí to, oč se bez právního důvodu obohatila, má spotřebitelka možnost se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: CA5FOP19
Dobrý den.
Viz prosím emailová komunikace ze strany Zákaznického centra Academic singles, související s informacemi ohledně realizace prodloužení Prémiového členství, ze dne 29/11/2017.
Pokud došlo z naší strany k omylu a výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Podáním výpovědi Prémiového členství se zabraňuje jeho prodloužení po datu vypršení stávajícího uhrazeného období, nevzniká tím nárok na navrácení (části) uhrazeného poplatku.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za informace. Obrátím se tímto problémem na Evropské spotřebitelské centrum.
S pozdravem
Čápová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.