Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Před nedávnem jsem se registroval na stránkách seznamky be2.cz kde jsem vyplnil i číslo karty. Dnes po cca měsíci bez varování jakéhokoli mi byla prodlouženo VIP členství, které nejde nikde zrušit. Toto jsem ani sám nikde nepotvrzoval, že si přeji pokračovat v členství.
Firma bez mého vědomí mi automaticky strhla 2097,-, které žádám zpět vrátit a ukončit smlouvu!
Když se podíváte na internetu, je velké množství takto okradený lidí! :-/
Děkuji velmi za pomoc
VIP členství seznamky be2.cz
Ukončení smlouvy a vrácení částky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: KUR6PO18
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Posílal jsem odstoupení od smlouvy, vč. ukončení platnosti VIP účtu jako přílohu v .PDF včetně večkerých inicál a podpisu vlastnoručního! a zatím mi nebylo ukončeno nic!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: KUR6PO18
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ke dni 01.12.2017 kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: