Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19627Ukončení členství a zrušení platby VIP služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2017, před 7 lety

Lukáš Fůra

Znění stížnosti

Dobrý den,

stal sem se obětí podvodu, a chtěl bych tímto upozornit všechny, kteří se chtějí registrovat na Academic Singles. Nikdo to už prosím nedělejte. Jsou to podvodníci a lháři.

V říjnu 2017 sem se tam zaregistroval a zaplatil jednodenní členství. To by bylo ještě v pohodě ale nedávno mi přišel E-mail (NALÉHAVÉ - Poslední platební upomínka). Že prýpry se nezdařila platba ve výši 2.247,- + manipulační poplatek 298,-, nezdařila se protože sem neměl tolik peněz na účtě, ale pořád to po mě vymáhají. Já ó ničem takovém vůbec nevím. Vůbec si nejsem vědom že bych něco četl ó tom že mám zaplatit něco takového.

Všeobecné obchodní podmínky sem procházel, procházím je úplně všude, ale nic takového sem tam neviděl.

Posílal sem E-mail této společnosti ale vůbec se mi neozvala. Jsem naprosto přesvědčen ó tom že sem obětí podvodu a mám právo na náhradu nebo aspoň na kladně vyřešení celé této situace.

Děkuji.


Produkt

Academic Singles


Požadované řešení

Zrušit členství. Zrušit platbu a zároveň zrušit vymáhání této částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 07:33, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.12.2017 10:15, před 7 lety

ID: 2SUMHH71


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2017 10:28, před 7 lety


Lukáš Fůra

Už mi e-mail došel s návrhem pozdržení platby. V tomto případě tuto platbu uhradim dne splatnosti 8.1.2018 jak bylo uvedeno v e-mailu.

Ale potom už s vámi nechci mít nic společného doufám ze si rozumíme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 10:13, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2017 16:34, před 7 lety

ID: 2SUMHH71


Dobrý den.

Dle možnosti prosím kontaktujte ve výše uvedené záležitosti přímo Oddělení pohledávek Academic singles,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 15:08, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2018 17:25, před 7 lety


Lukáš Fůra

Už je to všechno vyřešené děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.