Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#19628Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2017, před 7 lety

Ondřej Svoboda

Znění stížnosti

Po roce začal telefon blbnout, přeskakovaly aplikace, určitá místa na displayi byla nefunkční a na horní straně displaye se objevily takové čárky pod sklem. Telefon byl rok nošen manželkou v originál flipovém pouzdře, display byl naprosto jako nový, ani škrábaneček. Tak jsem si říkal, v záruce nebude problém ale ouha!!! Reklamace se neuznává, prý je display prohnutý, což je blábol, a prý jsem telefon vystavil sluníčku nebo kamnům i když žádné pokroucení ani spálení ani deformace na něm nejsou. Pak jsem z recenzí zjistil, co je Servatech za firmu lumpů!!!Stav při přijetí:
IČ: DIČ:

Konečný příjemce
Odběratel
+420-774555541
C 162074 vedená u Městského soudu v Praze
www.servatech.cz
info@servatech.cz
Záběhlická 134/95 +420-774555542
Česká republika
10600 Praha
29040591
CZ29040591
tel.:
fax:
IČ:
DIČ:
mobil:
e-mail:
www:
Ukončeno
dne: 29.11.2017
PROTOKOL O SERVISU
Vystavil: Balakovski
DRUH ZÁRUKY: ZAMÍTNUTO

DOOGEE FZ,krabička,kompletní balení,faktura. Příslušenství:
Samovolně se spouští aplikace. Závada:
- telefon nesplňuje podmínky pro záruční reklamaci
- telefon je prohnutý, také má poodlepený displej od digitizeru (vystavení přímému slunečnímu záření nebo nadměrné
teplotě)
- zamítnutí záruky
-zpět bez opravy
Zp. odstranění:
@29.11. 19:40 Kontakt zákazníka:
Předmět servisu Katalog Datum nákupu Číslo dokladu Základ Celkem Sazba Způsob vyřízení
Svoboda DOOGEE F5 24.10.2016 0,00 0,00 0 % zamítnuto

Vyčetl jsem že téměř všechny reklamace jsou prý s prohnutým displeyem ve stovkách případů, to si snad dělají srandu podvodníci!!


Produkt

M.T. Doogee F5


Požadované řešení

Funkční oprava, výměna telefonu ale po zkušenostech nejlépe vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 07:24, před 7 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 21:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.