Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19634Neschopnost zazvonit /zazvonit a počkat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2017, před 7 lety

Jiří Pytloun

Znění stížnosti

Včera mi měl přijít balík. !JAKO VŽDY! nikdo nezvonil a večer se našel ve schránce lístek, že bude zítra balík uložen na poště. Zvonek nám funguje a nikdo kromě doručovatelů ČP nemá problém zazvonit. A ještě mi dnes ráno přišla SMS, že přes "veškerou snahu" nebylo možné balík doručit. Já tu "veškerou snahu" vidím jasně: viděli balík 12 kg, řekli si, že to nebudou z auta tahat, tak vhodili zase jenom lístek do schránky. Bylo to dle lístku v 15:35, přičemž otec byl doma od 15:10, takže by to převzít mohl. Navíc máme tak debilní vyzvánění zvonku, že se nedá přeslechnout.
Dále mě dopaluje, že si ani nemám kde stěžovat, protože se nikam nedovolám víc než 2 hodiny a už mě to unavuje. Pořád to jen vyzvání a když se náhodou někam dovolám, dostanu opět jen jiné číslo, ať zavolám tam a je to pořád dokola - NIC. Čísla uvedená na lístku ze schránky nedostupná...
A tak bych rád připojil ještě jednu stížnost ze srpna nebo září (kdo si to má pamatovat?), kterou také nebylo možné vyřídit z výše uvedených důvodů. Opět místo zásilky byl ve schránce jen lístek a na něm napsáno "neoznačená schránka, neoznačený zvonek", což je lež, doložená už jen tím, že jsme lístek našli ve správné schránce. To už bylo fakt moc!
Jiný případ: (už vážně nevím, kdy to bylo), zvonek OK, ale než dojdu dolů ke vchodu, vidím už jen odjíždějící poštovní auto. A samozřejmě lístek ve schránce.
Doufám, že alespoň touto formou se stížnost dostane tam, kam má. Případně děkuji za vyřízení
Jiří Pytloun (722900657)


Produkt

nedoručený balík, 12 kg, odesílatel zoohit.cz


Požadované řešení

Proč se obtěžovat se zadáváním adresy, když si stejně všechno musím vyzvedávat na poště?
Úplně by stačilo vždy skutečně zazvonit a chvíli počkat, než se adresát objeví u vchodu. Nikdo přeci nebydlí hned za dveřmi a nikdo neotevře za 5 sekund. Vážně nelze číhat za oknem a sledovat příjezdovou cestu 6 hodin, jestli náhodou nejede pošta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2017 11:03, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.