Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
12.11.2017 jsme s manželem na pobočce AAA auto Praha složili zálohu 5000Kč
na vůz Fabia 3M1-00-31.
13.11.2017 manžel převodem z účtu doplatil 120000Kč
a 14.11.2017 jsme si vůz převzali.
Do dnešního dne tj.30.11.2017 nemáme k vozidlu technické průkazy.
Několikrát jsem volala na zákaznickou linku AAA auto a vždy mi bylo sděleno,že se mi zpět ozve příslušný manažer pro vyřízení žádosti.Dosud nikdo nevolal.
Při poslední marné telefonické urgenci jsem paní ze zákaz.linky požádala ať mě tedy přepojí přímo na pobočku Praha - bylo mě sděleno,že toto nelze.
Jak tedy můžeme uskutečnit převod vozu do 10-ti dnů,k čemuž se zavazujeme
při podpisu kup.smlouvy,když prodávající neposkytl potřebné doklady ani
po 16 dnech od převzetí vozu.
Toto je již náš 5.vůz z této pobočky,tak si myslím,že zákazník jako my
by alespoň potřebné dokumenty mohl dostat včas a ne se o ně doprošovat.
Vždy jsme byli celkem spokojeni,ale po této zkušenosti nevím,zda-li bych
tuto firmu doporučila ostatním.Ivana Mrázková
Škoda Fabia 3M1-00-31
Expresní dodání technických průkazů.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.
Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).
Vážená paní Mrázková,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy, kteří mají na starosti doklady. Během příštího týdne budeme mít k dispozici plnou moc k registraci (od dealera, který nám vůz prodal). Jakmile budeme mít plnou moc, je potřeba, abyste se stavili k nám na evidenční kontrolu (s ověřenou plnou mocí - vozidlo budeme přehlašovat my). Omlouvám se za poněkud komplikovaný proces - vůz sjste si koupili dříve, než jsme ho stihli na más zaregistrovat. Kolegyně Vám ještě bude volat ohledně detailů.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,
paní Míkové děkuji za odpověď.
Je velice smutné,že se člověk
domůže odpovědi až prostřednictvím
třetího.Jak by bylo jednoduché
dostat tuto odpověď již po prvním
telefonátu na zákaz.linku.
To by člověk měl ušetřené starosti
co se vlastně děje.
D Testu moc děkuji za zprostředkování
a určitě napíšu další komentář jak vše dopadlo.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření k řešení stížnosti ze strany společnosti:
Jak napsala p.Míková,její kolegyně volala a ještě tentýž den.Velmi se omlouvala a že jako odškodnění za vzniklé problémy nám společnost zajistí ev.kontr. a přehlášení vozidla na vlastní náklady.Dobře tedy,stala se chyba,chtějí ji napravit - budiž.Požádala nás,abychom přijeli s vozem a ověřenou plnou mocí na pobočku AAA Praha;plnou moc od dealera prý už také mají(ZAJÍMAVÉ).Domluvený termín byl na 8.12. mezi 14.-15.hod. s tím,že jakmile přijedeme,bude vše připraveno a zdrží nás nejvýše 10min.
V daném termínu při ohlašování na recepci,jsme jakési slečně Tereze zřejmě
přišli směšní; s neskrývaným smíchem na rtech se ptala:,,Teď na evidenčku?" Odpověděli jsme,že ano - vždyť jsme objednaní.Opět se smíchem nás posadila do čekárny,že si nás někdo vyzvedne.Dále jsme ji nezajímali.
Po půl hodině marného čekání jsme se ji opět připomenuli s tím,že celá záležitost měla být vyřízena téměř ihned.Tentokrát s výsměchem nám oznámila,že si tak hodinku budeme muset počkat.No to bylo už i na nás moc a to jsme docela klidné povahy.Důrazně jsme ji vysvětlili,že jsme zde na žádost společnosti a nikoliv z vlastního rozmaru.No zkrátím to po další půl hodině nám technik předal protokol ev.k.,TP a řekl,že můžeme na registr.Takže přehlášení zdarma nic.Šťastni,že téměř po měsíci od koupě auta držíme tolik očekávané TP v ruce si raději přehlášení zaplatíme sami.
Produkt ŠKODA FABIA 3M1 00 31
Požadované řešení Radši už žádné,zase by se nám tak akorát někdo vysmíval a na to opravdu už nejsme zvědavi.
A hodnocení společnosti? Škoda,že můžu dát jen 1 palec dolů
dTestu moc děkuji,protože nebýt Vás,tak TP zcela určitě nemáme a raději nechci vědět,zda-li bychom někdy vůbec měli
Vážená paní Mrázková,
moc mne mrzí komplikace, jimž jste museli čelit. Věřím, že nyní je již vše v pořádku, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: Konečně je autíčko naše.Ještě jednou moc děkuji dTestu.
S pozdravem
IM