Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 9.11.2017 jsme zakoupili vozidlo značky FORD focus na pobočce v Plzni. S průběhem nákupu jsme byli spokojeni, zaměstnanci milý, vstřícní až na sepisování kupní smlouvy, které trvalo téměř 3 hodiny. Zaplatili jsme poplatek 2000Kč za přepis vozidla,s tím že na 10dní máme převozní značku a do té doby SPZ zašlou. Dne 20.11.2017 jsem kontaktovala zákaznickou linku, s žádostí o sdělení termínu doručení SPZ. Byla jsem ujištěna, že je vše v pořádku a vyřizuje se na dopravním úřadě a SPZ bude doručena co nejdříve. Dne 23.11.2017 jsem opět kontaktovala zákaznickou linku, že 23.11. skončila platnost převozní značky a kdy tedy SPZ zašlou. Byla jsem znova ujištěna, že je vše v pořádku, a SPZ jsou odeslány a do do pátku 24.11.2017 budou nejspíše doručeny a že případně mohu převozní značky na kterékoliv pobočce prodloužit. Což pro mě znamená jet 50km tam a 50km zpět,ale když prý SPZ do pátku budou doručeny, neřešila jsem to. Bohužel tak se nestalo, tudíž jsem opětovně kontaktovala autoEsa, kde mi pracovník p. H. sdělil, že značky jsou připraveny k odeslání a, že je dnes (27.11.2017) odesílají na mou adresu. Zase jinak??? Pomalu mi s vymlouváním pracovníků dochází trpělivost. No a k mému překvapení je dnes 30.11.2017 a SPZ NIKDE!!! Opět jsem kontaktovala linku autoESA, znova mluvila s p. H., který mi řekl, že SPZ zaslal na pobočku autoESA do Prahy, že omlouvá a SPZ zašle co nejdříve na mou adresu. Nezlobte se, ale přístup pracovníků Vaši společnosti, je strašný, jak dlouho tedy budu ještě čekat? Můžu vůbec doufat, že SPZ doručíte?? Za auto jsme zaplatili 110tisíc a dalších 50tis máme na úvěr, což pro nás jsou malé peníze. Jako rodina s dvěma dětmi auto potřebujeme, ale tím že stále nemáme značky můžeme se na něj akorát koukat.
Vracení poplatku za dojednaný převod vozidla.
|
Tweet |
Jestliže se společnost zavázala zajistit přeregistraci vozidla v zastoupení v určité prokazatelně sjednané době a neučinila tak, lze po ní požadovat náhradu případné škody, která by v souvislosti s nesplněním smluvní povinnosti spotřebiteli vznikla.
Přislíbila-li společnost plnit v příslušném čase a neučinila-li tak, ocitá se v prodlení. Pokud společnost nesplní svou smluvní povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí spotřebitel poskytl výslovně nebo mlčky, může spotřebitel od smlouvy o zastoupení při přeregistraci vozidla odstoupit a požadovat navrácení zaplacené částky za toto zastoupení. Bylo-li prodávajícímu uděleno zástupčí oprávnění za účelem přeregistrace vozidla, odpovídá prodávající za řádné splnění pokynů zmocnitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.