Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#19642Pračka v háji

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2017, před 7 lety

Pavel Kubát

Znění stížnosti

Pračku dovezli 22.11.2017.pračka dojela v neoreginálním obalu který postrádal jakékoliv ochranné značky a rohy, byla obouchaná, poškrábaná,vzadu promáčklá tak že drhne buben a nedá se s ním ani zatočit. Ihned po rozbalení a shlédnutí zboží jsem podával reklamaci na stránkách alzy a kontaktoval zákaznickou linku. Do dnešního dne se vyřešilo jen to že si pro ni máte přijet, ale už to trvá týden.


Produkt

INDESIT IWSB 61051 C ECO EU


Požadované řešení

Vrácení peněz a odvoz pračky, který měl být už dnes, ale podle operátora je to zatím jen ve frontě na objednání svozu a peníze které v ním mám nemůžu použít na koupi nové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2017 10:53, před 7 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc nemá při převzetí vady. Pokud bylo dodáno zboží, které nebylo v odpovídající kvalitě, je vadné a spotřebitel má právo věc reklamovat, případně odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, neboť kupní smlouva byla uzavřena distančním způsobem (přes internet).

Pokud bylo zboží poškozeno při přepravě, odpovídá za toto poškození spotřebiteli prodávající, protože závazek z kupní smlouvy byl sjednán mezi prodávajícím a spotřebitelem. Prodávající může následně požadovat náhradu škody po zasílateli. Nárok spotřebitele však nesmí být podmíněn tím, zda bude prodávající úspěšný při uplatnění práva na náhradu škody po zasílateli. Takové ujednání by zakládalo významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitele. K nepřiměřenému ujednání se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží, ledaže se jej spotřebitel dovolá. Jak postupovat při převzetí zboží, je možné upravit v obchodních podmínkách. Tato úprava však nesmí spotřebitele zkracovat na jeho právech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 21:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.