Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19643Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2017, před 7 lety

Zdenka Svechotova

Znění stížnosti

Balik mel dorazit mezi 13-19h, dne 29.11.2017. Byla jsem doma a cekala na balik. V 17.30 jsem od Ceske posty obdrzela zpravu, ze pres veskerou snahu se nepodarilo balik dorucit a je ulozen na poste 10200. Nerozumim. Byla jsem doma, zvonek oznacen,schranka oznacena. Neobdrzela jsem ani papirove oznameni o ulozeni baliku. Pouze sms. Bohuzel se mi toto deje opakovane. Pokud ocekavam doruceni dopidu, neni s nicim problem a pani vzdy zazvoni a dopis preda. Balik nikdy neobdrzim. Dedukuji,ze ani neprobehl pokus ze strany dorucovatele. Dle info z posty dorucuje depo Malesice. Adresa pro doruceni je Berlinska 1488/1, 10200 Praha 10. Tento balik jsem si iz osobne vyzvedla.


Produkt

Jedna se o balik c. DR267789325


Požadované řešení

Pozaduji,aby doslo k financnimu postihu konkretni osoby,ktera mela doruceni zasilky na starost (ridic dorucovatel)?, tak aby konecne doslo k naprave a ja priste balik obdrzela.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2017 10:44, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.