Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Koupila jsem si v Datartu Iphone 5s. Ujišťovala jsem se zda je telefon nový, nerepasovaný. Když mě utvrzovali, že by repasované telefony přeci neprodávali, Iphone jsem si zde koupila.
Osudová chyba!
Asi po týdnu se vypnul a absolutně nereagoval. Vyměnili za jiný, co jiného také zbývalo.
Jenže tento "druhý" nefunguje už vůbec. Byl 6x reklamovaný a pokaždé reklamace neuznána! Ikdyž jsem měla důkazy, screeny obrazovky, videa..NIC!
Za měsíc končí záruka a já už vím jediné...v Datartu už nikdy nic nekoupím.
Iphone 5S 32Gb
Poté co poprvé vyměnili za nový kus a stále nefungoval. Při každé další reklamaci jsem žádala jediné - vrátit peníze.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.