Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cez internetový portal www.jazzkykrumlov.cz som si dňa 24.10.2017 po druhý krát objednala topánky. Prvý krát mi tovar prišiel do 15 dní. Druhý krát však nie. Namiesto objednaných topánok Adidas NMD Pánské Obuv Sleva Jazzkykrumlov14917
Size: - US8.5/UK7.5/EUR42 v cene
mi prišeil 13.11.2017 balíček so slnečnými okuliarmi. S predajcom sa nedá nadviazať kontakt. Neodpovedá na email.
Adidas NMD Pánské Obuv Sleva Jazzkykrumlov14917 Size: - US8.5/UK7.5/EUR42 cena 67,89€
vrátiť peniaze
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.