Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.11. jsem odesílala balík na dobírku v hodnotě 1500,- plus poštovné 225,-Kč s tim, že do konce týdne ne bude mít adresát balík určitě doručen. Po týdnu stále nic nedorazilo a dle sledování zásilky je balík pořád na SPU Praha Malešice. Po 20ti minutovém čekání na spojeni na callcentru mi bylo sděleno, že je balík stále v Chrastavě, odkud jsem doručovala. V Chrastavě mi pro změnu zase řekli, ze balík je už na SPU a že si musím holt počkat, že je před Vánoci a ze toho mají hodně... V úterý 28.11. je balík stále na SPU. Podávám reklamaci online, emailem mi přišlo pouze číslo reklamave a toť vše. Ve čtvrtek 30.11. po volání na různá telefonní čísla ČP, jsem se dozvěděla, to same co vidím každý den na sledování zásilky, že je balík na SPU a čeká na doručení... a že víc mi k tomu neřeknou, protože neví... Prostě musím počkat. Něco pro mne a mé nervy v 5. měsíci těhotenství... Paní, která na balík čeká, je též netrpělivá, obsahem balíku je totiž kovová klec pro psa, kterou potrebuje použít v rámci výcviku a výchovy psa, který ji demoluje byt. Na tu klec velmi spěchá.
Kovová klec Karlie pro psy velkých plemen.
Ihned odeslat! Budu požadovat minimálně o vrácení peněz za poštovné 225 Kč . Pokud klec nedorazí do konce tohoto týdne, tj. do pátku 1.12.2017, paní bude kupovat klec jinou a ja budu muset po České poště požadovat částku 1500 Kč za klec (kupní cena 2000 Kč) , která mi zbytečně zůstane.
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman