Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
29.10. jsem si koupila sluzbu Premium clenstvi na seznamce be2. Zaplatila jsem mesicni clenstvi 145 kc. Pote co jsem precetla stiznosti na spolecnost o tom, jak hromadne strhava penize z uctu bezdovoleni jsem dne 30.11. odeslala vypoved na sidlo spolecnosti. Ten samy den mi prisla odpoved od be2, ze clenstvi je mozne ukoncit k 30.2. Nesouhlasim s tim. Objednala jsem si mesicni sluzbu, ne ctyrmesicni. Navic doslo k hrubemu poruseni smlouvy ze strany podnikatele, hned v prvnim bode vasi smlouvy, nebyla jsem vyrozumena s tim, ze se mi automaticky prodlouzi clenstvi. Jedna se o podvod z vasi strany a zadam dalsi podvedene, abychom sepsali zalobu.
Okamzite vraceni vsech financnich prostredku ktere jste si ztrhli z meho uctu. Okamzite ukonceni premium clenstvi ke dni 29/11.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 2HV7OP59
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Společnost mne informovala o ukončení členství k 28/2. Požaduji zrušení členství k 29/11. Jelikož je nemožné si zrušit účet skrz způsob uváděný na stránce - respektive je klamavý, neboť odkazuje na záložku v seznamce "Můj profil/Vlastnosti".
Nejsem spokojena z toho důvodu, že dle uvedeného návodu člověk není schopen nikdy smazat profil, protože žádná taková záložka "vlastnosti" v sekci "Můj profil" neexistuje a nejde smazat uvedeným způsobem.
Na stránkách je nečitelný a nesrozumitelný návod, navíc v anglickém jazyce, podle kterého uživatel není schopen pochopit, respektive provést jakékoliv smazání účtu.
Pakliže mi zbývají 4 dny do obnovení VIP členství a já nejsem schopen dle uvedených pokynů na stránce smazat profil a zrušit prémiové členství, pak jde, dle mého názoru, o klamání spotřebitele a tím pádem by měla být možnost odstoupit od smlouvy kdykoliv. Když smazat profil nešlo, domnívala jsem se, že jde o technický problém. Nicméně to nic nemění na tom, že dle těchto informací není žádný uživatel schopen smazat si svůj profil a zrušit VIP členství.
Pokud tedy zbývají 4 dny do obnovení VIP členství a zákazník není schopen dle návodu smazat svůj profil a zrušit VIP členství, pak nastává problém, neboť může kontaktovat zákaznickou linku, která mu odpoví nejdříve 2. pracovní den a tím pádem odešle případnou výpověď VIP členství již po termínu. Toto pouze z důvodu, že jsou informace na stránkách Be2 neúřesné a klamavé.
Navíc jste mne v posledním emailu informovali o tom, že jste mne řádně informovali v uvítacím emailu---žádný takový email nikdy nepřišel! Nebyla jsem tedy řádně informovaná.
Vzhledem k těmto skutečnostem žádám o výpověď k 29.11.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 2HV7OP59
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobry den,
Reagujte prosim zde. Nebyla jsem radne informovana a souhlasim pouze s mesicnim clenstvim. Uz mne kontakt s vami unavuje.
Jak jsem jiz zminila vyse, navic dochazi k obtezovani ze strany vasich clenu a proto urychlene smazte muj profil. Dle navodu tak nelze ucinit. Stejne tak jako dle navodu nelze podat jednoznacne vypoved. Vase informace nejsou jasne a sve klienty nejednoznacne a radne neinformujete o zpusobech platby ani delky clentsvi.
Vzhledem k vyse uvedenym duvodum je konec meho clenstvi k 29/11.
Doporucuji taky zavrit vas byznys, ktery je ziven s neopravneneho ztrhavani penez z uctu klientu. Nejste proklientky orientovana firma.
Ing.Zamecnikova Jana
ID: 2HV7OP59
Dobrý den.
Všechny informace, související s realizací prodloužení Prémiového členství, jeho Výpovědí a evidencí dlužného poplatku v rámci Vašeho profilu, Vám byly zaslané v rámci komunikace ze strany Zákaznického centra be2 mezi daty 30.11.2017 - 07.12.2017.
V případě, že dlužný poplatek nebude uhrazený, bude případ předán Oddélení pohledávek be2.
Dlužný poplatek můžete kdykoliv uhradit obnovením platebních dat po přihlášení se do profilu.
Dat vam platebni data znamena, ze si opet budete ztrhavat penize jak se vam zachce. To same plati s obnovovanim premioveho clenstvi, ktere obnovujete jak se vam zachce. Nejste absolutne korektni a pro zakaznicky orientovana spolecnost.
Pri mesicni platbe jsem nebyla radne informovana o prodluzovani, zpusobu vypovedi, doby nechteneho clenstvi atd. doslo tedy k poruseni vasi smlouvy.
JZ
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.
ID: 2HV7OP59
Dobrý den, paní Zamecnikova.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 30/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.
.............................................................................................................
Tímto Vám zároveň potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství po úhradě stávajícího dlužného poplatku bylo zrušené.
Tzn. ze v pripade neuhrazeni dluzneho poplatku budete nadale prodluzovat me clenstvi ? Dle prilohy, ve ktere jste poslali: Vase pozadovane obdobi je 1 mesic sami vidite, s cim jsem souhlasila. S JEDNIM mesicem clenstvi.
Prosim o potvrzeni k zruseni clenstvi k 29/11.
JZ
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 2HV7OP59
Dobrý den.
Nikoliv - Vaše Prémiové členství nebude po vypršení stávajícího Prémiového období prodloužené.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Hodnocení:
Komentář: Obdrzela jsem nyni email od be2 v muj prospech.
"Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bylo ukončeno dne 29/11/2017
Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby."
Timto emailem povazuji pripad za vyreseny. Dekuji dt testu i be2 za vstricnost.
Pekne vanoce
JZ