Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tímto příspěvkem chceme zaslat stížnost za Mladoboleslavský kraj - Mladá Boleslav - za uživatele, který je ve věku (Babička) 85 let a je denně závislý na spojení s celou rodinou - tedy na telefonu!Přístroj, který jste uživateli přijeli zapojit jste nejenom nezapojili a hodili jej na stůl ať si jej zapojí uživatel sám ,ale naprogramování čísla jste také zaměnili a špatně naprogramovali, jelikož číslo, které měla naše babička, a na které jsme byli zvyklí bylo přiřazeno- naprogramováno jinému uživateli - a volali jsme pánovi do Brna!Tudíž v jeden den byli nespokojení dva zákazníci. Vaši pracovníci nekontrolují po naprogramování čísel, zda je vše v pořádku? Zajímalo by nás jak je možné,že se nedovoláme na zákaznickou linku, když je určena pro zákazníky? Nemůžeme se s Vaší společností spojit skoro týden.Požadujeme náhradu co nejdříve a pokud se vše neuvede do původního stavu okamžitě s Vámi rozvážeme sjednanou smlouvu.
Pevná linka
Okamžitá odpoveď do zítra 1.12.2017
Uvedení telefonu do původního stavu
Sleva na tarifu každý měsíc + zdarma tarifu za listopad
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pro prověření celého případu poprosíme o údaje zákazníka.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.