Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#19658Nezapojení telefonu + špatné naprogramování čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2017, před 7 lety

Ladislav Poc

Znění stížnosti

Dobrý den,

tímto příspěvkem chceme zaslat stížnost za Mladoboleslavský kraj - Mladá Boleslav - za uživatele, který je ve věku (Babička) 85 let a je denně závislý na spojení s celou rodinou - tedy na telefonu!Přístroj, který jste uživateli přijeli zapojit jste nejenom nezapojili a hodili jej na stůl ať si jej zapojí uživatel sám ,ale naprogramování čísla jste také zaměnili a špatně naprogramovali, jelikož číslo, které měla naše babička, a na které jsme byli zvyklí bylo přiřazeno- naprogramováno jinému uživateli - a volali jsme pánovi do Brna!Tudíž v jeden den byli nespokojení dva zákazníci. Vaši pracovníci nekontrolují po naprogramování čísel, zda je vše v pořádku? Zajímalo by nás jak je možné,že se nedovoláme na zákaznickou linku, když je určena pro zákazníky? Nemůžeme se s Vaší společností spojit skoro týden.Požadujeme náhradu co nejdříve a pokud se vše neuvede do původního stavu okamžitě s Vámi rozvážeme sjednanou smlouvu.


Produkt

Pevná linka


Požadované řešení

Okamžitá odpoveď do zítra 1.12.2017
Uvedení telefonu do původního stavu
Sleva na tarifu každý měsíc + zdarma tarifu za listopad


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2017 07:37, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2017 07:15, před 7 lety

Pro prověření celého případu poprosíme o údaje zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 21:10, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 22:54, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.