Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V květnu roku 2013 jsem pořizovala dceři dioptrické brýle. Zakázka byla vyhotovena dne 12.5.2013 a přebírala jsem si ji dne 13.5.2013. Číslo zakázky je 11304030. V říjnu 2013 z brýlí vypadla kovová ozdoba (kvůli ní si dcera vybrala tento typ obrouček - tzv. RETRO typ). Reklamaci jsem uplatnila dne 21.10.2013. Reklamace byla vyřízena dne 3.11.2013 výměnou nové obruby. V prosinci 2013 se u nové obruby stala tatéž závada - opět vypadnutí ozdoby. Opět jsem uplatnila reklamaci, a to dne 18.12.2013 s tím, že ve výrobek již nemám důvěru a požaduji vrátiti peníze. Dne 15.1.2014 jsem obdržela SMS zprávu s informací, že reklamace byla zamítnuta a bylo uvedeno telefonní číslo pro možnost opravy. Cena opravy nebyla uvedena. Se způsobem vyřízení druhé reklamace nesouhlasím. Připomínám, že dcera od 18.12.2013 používá kontaktní čočky jako náhradní řešení, což pro náctileté oko není nejvhodnější.
Stylové retro brýle S9007 - černá
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace lze žádat opravu nebo výměnu. Pokud takový postup není možný lze žádat vrácení peněz. Odstoupení od kupní smlouvy lze žádat také v případě, že je stejná závada reklamována již po třetí.
V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinný vydat písemné odůvodnění zamítnutí dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost ke stížnosti doplnila:
Zákaznice popsala situaci poměrně dobře, ale neúplně,k upřesnění uvádíme, že při první reklamaci,stejně jako při druhé, nebyla shledána, naším posouzením,žádná výrobní vada, nicméně z obchodních důvodů a z úcty k zákazníkovi jsme záležitost kladně ku prospěchu zákaznice vyřídili. Při druhém opakování jsme již postupovali zamítnutím, přesto jsme byli ochotni a dokonce jsme tak i obratem učinili, provést bezplatnou opravu resp. řešení situace (pozor ne uznat reklamaci). Překvapuje nás, že zákaznice místo aby komunikoval s námi, tak píše stížnosti na webové servery, svůj názor nám ani nesdělila,
naše vyjádření si nevyzvedla, ani reklamované a dávno bezplatně opravené
zboží. Náš přístup považujeme za příkladný a hodný následování.
Chápeme, že rodiče dospívajících dcer, to nemají jednoduché a vypadnutí
ozdoby může být způsobeno mnoha okolnostmi, blíže při případném soudním
jednání. Tolik na vysvětlenou.
V tomto případě nedošlo k dosažení dohody mezi spotřebitelem a obchodníkem, proto bude stížnost uzavřena.
V případě zájmu o další řešení sporu bude nutné spor předložit příslušnému soudu.