Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 30.11.2017 jsem v době od 17 do 21 hodin měla dostat balíček 40194156251
avizovaný SMS. Kontakt byl uveden na Roischl 733189730. Číslo stále nedostupné. Když jsem dnes volala na zákaznickou linku PPL 225331500 tak je také nedostupná. Při tom jsem hledala zásilku a dozvěděla jsem se, že nemohla být doručena, protože jsem nebyla doma. TO JE OBROVSKÁ DRZOST!! Mám několik svědků, se kterými se vyřizovala služební záležitosti, že jsem byla doma, naopak jsem se stále snažila kontaktovat řidiče, kde se courá se zásilkou - bohužel bez úspěchu. Není to poprvé, kdy mám tuto zkušenost s touto firmou.
balíček - dobírka bez placení - telefonní přístroj od firmy Nordic telecom, který potřebuji k zapojení na novou službu
Firma na písemnou stížnost poslanou dnes ráno mi automatem odpověděla, že se bude vyřízení mé zprávy věnovat - to je vše. Na firmu, kromě nefungující zákaznické linky, není žádný kontakt možný. Jak se mám ke své zásilce dostat??
Chci prostě, aby mi zásilka byla dodána podle instrukcí, které dal Nordic Telecom, protože nejsem povinna zásilku hledat po celé republice, nehledě k tomu, že jsem byla doma nejen v uvedených hodinách, ale celý den.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.