Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 21.11.2017 byla zásilka převzata do přepravy společností PPL. Měla být doručena 23.11.2017 na Parcel Shop od té doby se nikdo neozval. Poslední záznam o zásilce je z 25.11.2017 kdy byla uložena na depo. Od 25.11. každý den volám na linku PPL abych zjistil status zásilky. 27.11. jsem byl ujištěn že zásilka dorazí druhý den a tak se nestalo. 28.11. mi bylo řečeno že zásilka bude doručena, ale že toho mají hodně. Teprve po třetím telefonátu mi bylo sděleno že Parcel Shop je plný a proto tam nemohou zásilku doručit (29.11.), proto jsem požadoval změnu adresy doručení na mojí adresu ve večerních hodinách, bylo mi sděleno že tuto možnost prověří a ozvou se. Protože se stále neozvali 30.11. jsem volal na infolinku znovu kde je problém. Paní mě opět ujistila že adresa je změněná že bude vše urgovat a zásilka dorazí. 1.12. jsem opět volal na infolinku a bylo mi řečeno že zásilka nemůže být doručena protože parcel shop je plný!! Přitom 3 dny předtím jsem adresu změnil a požadoval doručení jinam. Opět mi bylo sděleno že zásilka bude tedy doručena na novou adresu jen neví kdy.
Mají v tom bordel a nevědí co říkají a když něco slíbí tak to neudělají.
Na email nereagují (info@ppl.cz) ani na reklamační formulář.
doručování PPL
Doručení zásilky.
Omluva odesílateli (obchodníkovi)
Vrácení peněz za službu.
Uhrazení nákladů za opakované telefonáty na jejich zpoplatněnou linku.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.