Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19667Podání žaloby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Jan Stuchlý

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu loňského roku jsem se zaregistroval na stránkách jenjednanoc.cz. Účet jsem se pokoušel již několikrát zrušit, pomocí faxu, jak je uvedeno na jejich stránkách, ale marně. Potom jsem od nich obdržel email, ať jim pošlu důkaz, že jsem se pokusil svůj účet zrušit a oni, zě poté zruší můj účet. Vsěchny kroky jsem udělal, ale účet stalle mám a účtují mi další peníze. V říjnu jsem dostal další email, kde píší, zě pokud uhradím 56 EUR žadné další finanči nároky proti mě požadovány nebudou. Zaplatil jsem požadovanou částku a za dalších 14 mi přišel email, že mám uhradit dalšich 122 EUR. No a včera mi přišel email, zě na mě podali žalobu. Všechnu dokumentaci mám ulozenou( platby z banky, pokusy o zrušení svého účtu).


Sehr geehrte Sir Stuchlý,

wir beziehen uns auf Ihre Anfrage.

Wir bestätigen Ihnen, dass wir die gegen Sie geführte Forderungsakte abgelegt haben.


Fairmount GmbH

Grimmaische Strasse 78
04720 Doebeln

Fax: +491805 05 16 75 *

inkasso@fairmount.de

Bankovní spojení:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF


Produkt

Dear Jan Stuchlý, with reference to your letter our comments are as follows. You booked a trial offer with our client. This trial offer is automatically extended unless notice to cancel is given within the trial period. However, our client has not received any effective notice to cancel from you, which means that the offer of full access you chose was extended. Your attention was explicitly drawn to the automatic extension when you entered your personal details. The corresponding extension clause is directly below the data entry form. Furthermore, the extension of the full access offer was explained to you in detail in the Standard Terms and Conditions of Business. And finally you also confirmed that you had read the Standard Terms and Conditions of Contract. For this reason we cannot accept your objection. Particularly in view of the costs of legal proceedings we therefore recommend that you pay the outstanding amount of EUR 56,03 so far within 7 days of receiving this letter. Once the time limit has passed to no avail we are obliged to legal action. Fairmount GmbH Grimmaische Strasse 78 04720 Doebeln Fax: +491805 05 16 75 * inkasso@fairmount.de Bankovní spojení: Postbank AG IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08 BIC: PBNKDEFF


Požadované řešení

Chci zrušit svůj účet na jenjednanoc.cz a podat na společnost žalobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2017 10:09, před 7 lety

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 20:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.