Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
11.8.2015 manžel zakoupil mobilní telefon Sony M4 Aqua LTE bílý. Je normální uživatel mobilního telefonu, hry nehraje,internet využívá minimálně, tudíž jej používá nejvíce na volání a SMS.První závada se objevila 10.112016, kdy se telefon přes noc zcela vybil. Po jeho nabití došlo ke "zmrznutí" na úvodní obrazovce a nešlo s ním nic dělat.Odvezli jsme jej na reklamaci, uvedli popis závady, kterou však pracovníci popsali jen jako nejde zapnout :-(, zaplatili jsme urgentní reklamaci a za týden se telefon vrátil z opravy Arvato Bertelsmann, Stochov s tím, že se závda neprojevila a telefon je uveden do továrního nastavení.25.4.2017, tedy po necelém půlroce opět úplně stejný problém. Vybití přes noc, zamrznutí. Cesta do O2 prodejny, sepsání protokolu, kde uvedeno žádné odchozí hovory :-(, ačkoliv jsme jim závadu podrobně popsali.Opět zaplacena urgentní oprava a opět stejné vyjádření. Obnovení továrního nastavení, závada se neprojevila, oprava nebyla třeba.15.7.2017 po třech měsících potřetí. Jako přes kopírák. Vše se opakuje, s tím, že jsem napsala přímo do servisu, popsala závadu a na reklamační odd. O2 a žádala vzhledem ke končící záruce výměnu přístroje.Byla jsem ujištěna, že telefon řádně prozkoumají a jistě závadu objeví.Po týdnu se telefon vrátil s tím, že závada byla byla odstraněna výměnou vadné baterie. Jak jsme byli rádi, že bude konečně telefon fungovat. Ovšem jen necelé 3 měsíce. Opět úplně stejná závada, na prodejně jsem byla již vzteky bez sebe, jelikož pominula záruka, protože nebyly uznány první dvě reklamace . I tak jsme telefon nechali na Stochov do Arvata poslat, aby zjistili co s ním je. Jaké bylo naše překvapení, když nyní, kdy bychom opravu měli hradit objevili vadnou základní desku. Oprava cca 4000 Kč. Tu jsme odmítli a telefon nám vrátili až po cca měsíci. Táži se, jak je možné, že závau, která se celkem 4x zcela stejně opakuje rok po 3 měsících najednou zjistí až když je po záruce? Oslovila jsem soudního znalce a ten při předběžném posouzení potvrdil, že závady byly již od počátku způsobovány vadnou základní deskou. Skutečně se mi nelíbí postup ani opravny Arvato, ani společnosti O2, kde nám pracovník dokonce řekl, abychom si koupili telefon nový, i když byl ještě v záruce! Nevím, zda se domůžeme s manželem spravedlnosti, jelikož telefon není poškození, měl na něm ochranné sklo a pouzdro, ale určitě víme, že si od O2 již žádný mobilní telefon nekoupíme.
Mobilní telefon Sony M4 Aqua LTE bílý
Nový mobilní telefon od společnosti O2 a ponaučení pro ně, že každého svého zákazníka si mají vážit.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvy podstatným způsobem. V daném případě může být problematické prokázat, že se vada objevila na věci v průběhu prvních 24 měsíců od převzetí zboží a že tato vada skutečně během reklamací odstraněna nebyla. Pokud se spotřebitelce podaří tyto skutečnosti prokázat (např. prostřednictvím znaleckého posudku), má možnost od smlouvy odstoupit.
Dobrý den paní Hájková,
mrzí mě popisované skutečnosti ohledně funkčnosti zakoupeného telefonu.
Je-li mobilní telefon v rámci záruční doby reklamován, zasíláme jej k opravě do autorizovaného střediska výrobce, který vadu posuzuje.a vyjádření vydané autorizovaným servisem je pro O2 závazné pro vyhodnocení podané reklamace telefonu.
Jelikož nedokážu na dálku posoudit stav a příčinu závady Vašeho telefonu, požádám Vás o dodání vyjádření soudního znalce, o kterém píšete, aby bylo možné se s tímto obsahem seznámit.
Předem děkuji.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,jelikož soudní znalec potřebuje ke svému vyjádření Protokoly o příjmu zařízení do opravy a nám dvě chybí ( při převzetí přístroje z opravy si je zaměstnanec O2 vzal) a nejsme schopni je z O2 si žádnou cestou vyžádat, není ochota nám je vydat, vzdali jsme pokračování v naší snaze domoci se spravedlnosti. Odešli jsme od O2 k jinému operátorovi a chceme věřit, že takto nepostupují všichni. Děkujeme D testu za ochotu pomoci a přeji všem, aby se setkávali jen s ochotou a spolehlivostí. Iveta a Petr Hájkovi
Dobrý den paní Hájková a pane Hájku,
v případě, že Vám schází protokoly o opravě zařízení, kde je uveden popis závady a stanovisko autorizovaného servisu, mohu je pro Vás zajistit. K jakým reklamacím nemáte potřebné dokumenty?
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den pane Pospíchale,chybí mi Potvrzení o převzetí výrobku po uplatnění vady ev.č.: 31900176/17o ze dne 25.4.2017 a 24101054/16o ze dne 10.11.2016. Protokoly o opravě máme. Děkuji S pozdravem Hájková
Dobrý den paní Hájková,
pokud máte protokoly o opravě, je na nich uvedeno vše potřebné - datum příjmu, identifikace zařízení, popis závady a také popis opravy.
K čemu tedy vyžadujete prosím potvrzení o převzetí výrobku po reklamaci? Děkuji Vám za upřesnění.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Na protokolu o příjmu do opravy je uvedený popis závady a je uvedný jinak ,než je uveden ze servisu. Mám ale bohužel pocit, že je uveden jinak i na tom protokolu o příjmu do opravy. Velice zestručněn a my jsme nepřekontrolovali při podpisu.Jak jsem již psala, stížnost uzavřu a dále se nebudu zlobit.Iveta Hájková
Dobrý den paní Hájková,
při převzetí telefonu z reklamace je podepisován předávací protokol. V případě Vašeho nesouhlasu s obsahem dokumentu je potřeba situaci řešit přímo na místě s kolegy.
Na základě Vaší reakci považuji Váš podnět za uzavřený.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: