Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od soukromé osoby jsem si nechala poslat balíček, na který jsme spěchali. 20.11.2017 v Neratovicích podala, zaplatila poštovné Kč 79,-. Dala mi číslo balíku BA0192066652X. Stále jsem se chodila ptát na poštu, ale oni mi nedokázali říci, kde balík je a ať čekám, že toho mají hodně. Přitom jiné balíčky mi normálně chodí. Paní, která balíček podávala řekli, že reklamovat může až po 21dnech. Balíček bez jakéhokoliv upozornění doručili 30.11.2017.
Chceme náhradu poštovného.
|
Tweet |
U typu zásilky doporučený balíček bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky (Garance doručení následující pracovní den po podání). Nejedná se v daném případě o garantované doručení, tedy může trvat i déle.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman