Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19675Nedoručení doporučeného balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 19 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Tereza Hrbáčová

Znění stížnosti

Jsem celý den doma, jelikož jsem na nemocenské i přesto u mě doručovatel vůbec nezazvonil a jen mi hodil lístek do schránky, že si mám balík vyzvednout na poště, protože mě nezastihl. Volala jsem na poštu kde mi sdělili, že stejně tak může doručovatel tvrdit, že já jsem na jeho zvonění neotevřela, když jsem požádala o opětovné doručení, oznámili mi, že to ale bude dlouho trvat, protože doručovatel si jezdí pro balíčky náhodně a může mi to doručit třeba až za 3-4 dny a že se klidně může stát, že mě opět "nezastihne". Je to pro mě komplikace, protože na nemocenské mám omezené vycházky, hlavně se mi nelíbí jednání, kdy mě pošta automaticky považuje za lháře.


Produkt

doporučený balík české pošty


Požadované řešení

Informovat doručovatele dané zásilky, že nepostupoval správně a poučit pracovnice na přepážce, že oni jsou poskytovatelé služeb a my zákazníci a nemohou s námi tedy jednat jako s obtížným hmyzem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 07:28, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.