Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem celý den doma, jelikož jsem na nemocenské i přesto u mě doručovatel vůbec nezazvonil a jen mi hodil lístek do schránky, že si mám balík vyzvednout na poště, protože mě nezastihl. Volala jsem na poštu kde mi sdělili, že stejně tak může doručovatel tvrdit, že já jsem na jeho zvonění neotevřela, když jsem požádala o opětovné doručení, oznámili mi, že to ale bude dlouho trvat, protože doručovatel si jezdí pro balíčky náhodně a může mi to doručit třeba až za 3-4 dny a že se klidně může stát, že mě opět "nezastihne". Je to pro mě komplikace, protože na nemocenské mám omezené vycházky, hlavně se mi nelíbí jednání, kdy mě pošta automaticky považuje za lháře.
doporučený balík české pošty
Informovat doručovatele dané zásilky, že nepostupoval správně a poučit pracovnice na přepážce, že oni jsou poskytovatelé služeb a my zákazníci a nemohou s námi tedy jednat jako s obtížným hmyzem.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman