Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19679Zásilka do zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Marie Kadlecová

Znění stížnosti

Dne 20.11.2017 jsem uskutečnila podání zásilky na poště 02 Přerov, Kratochvílova ulice do zahraničí - USA číslo: RR210177056CZ. Do dnešního dne tj. 1.12.2017 jsem nezaznamenala v aplikaci Sledování zásilky zmínku, nasnímání čísla zásilky, " Odeslání do země určení" - USA. Mimo tuto zásilku jsem zasílala do USA ještě další tři zásilky a všechny byly téměř následující den nasnímány na vyclívací poště v Praze, kde jsem i v souvislosti s hledanou zásilkou telefonovala, ale byla jsme odkázána na poštu v Přerově, kde jsem podání 20.11.2017 uskutečnila. Na poště v Přerově mne opět odkázali na vyclívací poštu do Prahy...Ještě navíc jsme zjistila, že již tuto zásilku nelze ani online reklamovat, neboť toto číslo již bylo použito v roce 2016... Chtěla bych tedy vědět, jestli mi někdo může říct, kde se momentálně tato moje zásilka nachází, neboť mám strach, aby vůbec naši vnuci tuto zásilku obdrželi k vánocům...a proč k této situaci vůbec došlo, posílám balíčky dceři do USA velmi dlouho dobu, vždy jsme byla s poštou spokojená, ale toto tedy v pořádku rozhodně není a požaduji vysvětlení.


Požadované řešení

zjištění, kde se výše uvedená v současnosti nachází a zajistit její zaslání do zahraničí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 06:53, před 7 lety

Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.

Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.