Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po neobjednání telefonu na http://www.nejlevnejsimobily24.cz/ začal pan Cigánek snižovat cenu telefonu.
Bombardoval mne sms zprávami a hovory a velmi obtěžoval.
Poslal mi balík, který jsem si u jeho firmy neobjednal, ve výši 800 Kč. Lhal mi a říkal, že jsem si u něj objednal zboží a když jsem si ho nepřevzal, chtěl peníze za poštovné. Tvrdí vám, že od nového roku nemůžete objednaný balík stornovat, vrátit zboží do 14 dnů, či zboží nepřevzat.
Zatím má nejhorší zkušenost s nakupováním přes e-shop.
Nikomu tento obchod nedoporučuji.
Buď vám příjde nekompletní příslušenství k telefonu, nebo vás bude obtěžovat pan Cigánek a dělat vše proto, aby vás mohl okrást i když si z jeho webu nic neobjednáte. Hnus, chtělo by to zavřít. Stránky, Cigánka a všechny ostatní kolem. Naštěstí jsem nebyl okraden, protože jsem si u firmy neobjednal telefon s roční zárukou. Na stránkách heureka.cz v sekci diskuze a hodnocení k firmě nejlevnější mobily, jsou ale poškozeni či okradeni.
Chtělo by to zavřít. Stránky, firmu pana Cigánka a ostatní, kteří se podílejí na tomto obchodování.
|
Tweet |
I podle zákona 89/2012 Sb., občanského zákoníku není povinností spotřebitele převzít či zaplatit to, co si neobjednal. V takovém případě není ani povinný o doručení zboží obchodníka informovat. V § 1829 je zakotvena možnost spotřebitele od smlouvy uzavřené přes internet nebo mimo prostory k podnikání odstoupit od smlouvy a žádat vrácení uhrazených finančních částek do 14 dnů.
Subjekt se k podané stížnosti vyjádřil prostřednictvím e-mailu s tím, že s panem Pavlem Cigankem již byla rozvázána spolupráce, a že v lednu 2014 již ze strany obchodníka k žádnému prodeji nedošlo. Doporučujeme oběma stranám sporu na p. Ciganka podat trestní oznámení pro zneužití osobních údajů a neoprávněné podnikání.
Z výše uvedených důvodů bude řešení stížnosti ukončeno.